تبریک متفاوت دیوید بکهام به مناسبت روز جهانی دختر +عکس، ویدئو

© AP Photo / Danny LawsonDavid and Victoria Beckham take their seats in St George's Chapel before the wedding ceremony of Britain's Prince Harry, Duke of Sussex and US actress Meghan Markle in St George's Chapel, Windsor Castle, in Windsor, on May 19, 2018.
David and Victoria Beckham take their seats in St George's Chapel before the wedding ceremony of Britain's Prince Harry, Duke of Sussex and US actress Meghan Markle in St George's Chapel, Windsor Castle, in Windsor, on May 19, 2018.  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیوید بکهام روز جهانی دختر را با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید بکهام، ستاره فوتبال انگلیسی به مناسبت روز جهانی دختر، این روز را به همه دختران جهان تبریک گفت و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «همه دخترها در هر جای جهان باید فرصت این را داشته باشند که استعدادها و پتانسیل‌های خود را کشف کنند و به آن برسند. دخترهای ما به اندازه پسرها لایقند. ما امروز روز جهانی دختر را، با همه دخترهای دنیا که سخت تلاش می‌کنند تا در زندگی و جامعه‌شان تغییرات مثبت ایجاد کنند جشن می‌گیریم.»

View this post on Instagram

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

بسیاری از کاربران نیز ضمن لایک کردن این پست و آرزوی موفقیت برای همه دختران تلاشگر جهان، این روز را در کامنت‌ها و یا با اشتراک‌گذاری پستی در صفحه اینستاگرام خود تبریک گفتند. کاربران معتقدند دختران نیاز به امنیت و آرامش دارند و باید فضای برابری در اختیار آنها و پسران قرار گیرد تا شاهد پیشرفت و موفقیت‌های آنان باشیم.

برخی از کاربران نیز بر این باورند که با شعار دادن و تبریک گفتن به دختران شرایط زندگی برای آنان بهبود نخواهد یافت بنابراین باید جهت رفاه آنان اقدامات اساسی صورت گیرد. این کاربران با اشاره به آمارهایی که حاکی از فقر و محرومیت دختران از تحصیل و ازدواج آنان در سنین پایین و موارد بسیار دیگر است عنوان می‌کنند فعالان حقوق کودکان و زنان باید در این زمینه‌ها حساسیت بیشتری نشان دهند تا اثربخش واقع شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала