علی اف در واکنش به گلوله باران گنجه: مقصرین را مجازات می‌کنیم

© Sputnik / Azerbaijani Presidential Press Office /  مراجعه به بانک تصاویر علی اف در واکنش به گلوله باران گنجه: مقصرین را مجازات می‌کنیم
علی اف در واکنش به گلوله باران گنجه: مقصرین را مجازات می‌کنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آذربایجان در واکنش به گلوله باران شهر گنجه قول داد که مقصرین را مجازات خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان گفت که گلوله باران شهر گنجه آذربایجان از سوی ارمنستان یک جنایت جنگی است. وی همچنین قول پاسخ در میدان جنگ و مجازات مسئولان آن را داد.

تعداد قربانیان حمله موشکی به شهر گنجه آذربایجان به 12 نفر رسید - اسپوتنیک ایران
تعداد قربانیان حمله موشکی به شهر گنجه آذربایجان به 12 نفر رسید

علی اف خطاب به مردم گفت: " این یک جنایت جنگی، یک جنایت علیه بشریت است. اگر جامعه جهانی نمی خواهد آنها را مجازات کند، ما عاملان آن را مجازات خواهیم کرد. ما آنها را در میدان جنگ مجازات خواهیم کرد، ما پاسخ خواهیم داد."

پیش از این دادستانی عمومی آذربایجان گفته بود که پس از گلوله باران در گنجه، 12 نفر کشته شدند، وزارت شرایط اضطراری از کشته شدن 13 نفر خبر داد. حداقل 40 نفر زخمی شدند.

 جنگ در خط ارتباطی قره باغ از 27 سپتامبر آغاز شد. ارمنستان و آذربایجان یکدیگر را به راه انداختن خصومت متهم می کنند، در قرهباغ گزارش می‌شود که بمباران شهرهای این جمهوری خودخوانده از جمله پایتخت آن، استپاناکرت صورت می‌گیرد. ارمنستان با این ادعا که آنکارا به طور فعال از باکو حمایت می کند، وضعیت جنگی و - برای اولین بار - بسیج عمومی اعلام کرده است. بسیج جزئی در آذربایجان و در بعضی جاها وضعیت جنگی معرفی شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала