چهره خبرساز فضای مجازی لقب خسروی آواز ایران را به خود داد +عکس

© Photo / IRNAامیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی
امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در صفحات اجتماعی به رفتار اخیر تتلو واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو خواننده و ترانه‌سرای پرحاشیه ایرانی که پس از درگذشت محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران به پیکر وی توهین کرد و موجب عصبانیت دوستداران وی شده بود، بار دیگر با نسبت دادن لقب استاد آواز ایران به خود در فضای مجازی جنجال‌آفرین شده و مورد انتقاد شدید کاربران قرار گرفته است.

View this post on Instagram

خسرو آمد:@khosrokhan969

A post shared by @ tatalshah.lool on

تتلو با انتشار پستی با تصویر چهره جدید خود در صفحه اینستاگرامش لقب "خسروی آواز ایران" را به خود نسبت داد که واکنش بسیاری را به دنبال داشته است. کاربران خشمگین معتقدند لقب خسروی آواز ایران تنها شایسته‌ی زنده یاد استاد محمدرضا شجریان می‌باشد نه تتلو. این کاربران عنوان می‌کنند تتلو اشتباه کرده است و خودش این را می‌داند و بهتر است دست از توهین به هنرمندان بردارد. کاربرانی نیز با کنایه عنوان می‌‌کنند پس از درگذشت استاد شجریان، تتلو از فرصت استفاده کرد و با تاجگذاری لقب خسرو آواز ایران را به خود داد، و در واقع او خسروی توهم است.

View this post on Instagram

A post shared by mehdi | tataloo (@tatal.83) on

برخی از کاربران اما تتلو را بسیار با استعداد می‌دانند و عنوان می‌کنند در نتیجه‌ی بی‌توجهی و مانع شدن او در ایران، او این راه را انتخاب کرده است و تا زمانی که طرفداران خود را داشته باشد آنها هر لقبی را که شایسته او بدانند به او نسبت خواهند داد.

​عده ای نیز این خواننده پرحاشیه را مورد مناسبی برای روانشناسان می دانند و معتقدند که روانشناسان می توانند روی این مورد کار کنند که چه اتفاقی برای یک انسان می افتد که به این سطح از ابتذال می رسد و عده ای هم طرفدار پیدا می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала