تلاش پمپئو برای ایجاد عدم اعتماد به راشاتودی در بین آمریکایی‌ها

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش پمپئو برای ایجاد عدم اعتماد به راشاتودی در بین آمریکایی‌ها
تلاش پمپئو برای ایجاد عدم اعتماد به راشاتودی در بین آمریکایی‌ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پمپئو در آستانه انتخابات ایالات متحده آمریکایی ها را به بی اعتمادی به راشاتودی تشویق می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه آمریکا، مایک پمپئو، با اظهارات خود آمریکایی ها را تشویق می کند تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به تلویزیون راشاتودی بی اعتماد شوند.

پمپئو می گوید تعدادی از کشورها در تلاشند اطلاعات نادرست درباره انتخابات آمریکا را گسترش دهند.

 وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با Morning News در آریزونا گفت، "این تلاش ها واقعی است. تلاش های چین و ایران واقعی است. روسیه همچنین در تلاش است اطلاعات نادرست را منتشر کند." وی ای سخنان را بدون ذکر نمونه هایی از انتشار اطلاعات نادرست مطرح کرد.

وی افزود: "و ما باید منبع را بررسی کنیم. اگر می بینید که این (اطلاعات - ویراستار) در موسسه کنفوسیوس تهیه می شود، اگر می بینید که از رسانه های چینی در اینجا است، که یک ابزار تبلیغاتی از حزب کمونیست چین است، اگر می بینید از روسیه Russia Today یا همان RT، همانطور که اینجا در ایالات متحده خوانده می شود - باید با این اطلاعات مشکوک برخورد کنید."

پمپئو خاطرنشان کرد که وظیفه وزارت امور خارجه در این مورد گفتگو با شرکا و مخالفان بین المللی و هشدار به آنها برای توقف فعالیت هایشان است. وزیر امور خارجه افزود: " به نوبه خود، هر شهروند آمریکایی باید مطمئن باشد که نسبت به اطلاعاتی که از رسانه ها دریافت می کند با دید انتقادی نگاه کند."

لازم به ذکر است که انتخابات آمریکا قرار است 3 نوامبر برگزار شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала