ناوچه روسیه برای آزمایش سلاح به دریای بارنتز رفت

© Sputnik / Nikolay Protopopov /  مراجعه به بانک تصاویر ناوچه روسیه برای آزمایش سلاح به دریای بارنتز رفت
ناوچه روسیه برای آزمایش سلاح به دریای بارنتز رفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناوچه آدمیرال کساتونوف روسیه برای بررسی سلاح به سمت دریای بارنتز رفت.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ناوگان شمال روسیه گزارش داد، اولین ناو سریالی پروژه 22350 ناوگان آدمیرال کساتونوف که یک ماه پیش به ناوگان شمال رسیده بود، برای بررسی سلاح و تجهیزات فنی به دریای بارنتز رفت.

در این پیام آمده است: "در هنگام خروج از دریا، خدمه ناوچه با هواپیمایی نیروی هوایی و ارتش پدافند هوایی ارتباط برقرار می کند، یک تمرین پدافند هوایی، تعدادی تمرین برای مقابله با آسیب کشتی در حال حرکت انجام می دهد، و همچنین عناصر خاصی از مأموریت دوره را انجام می دهد."

برنامه ریزی شده است که این ناو سامانه های توپخانه و سلاح های موشکی و همچنین سلاح های رادیویی-فنی را بررسی کند. در آبهای دریای سفید در تاریخ 29 سپتامبر، ناوچه آدمیرال کساتونوف یک موشک کروز کالیبر را به سمت هدف زمینی واقع در یک محدوده در منطقه آرخانگلسک شلیک کرد.

ناوچه آدمیرال کساتونوف در کارخانه کشتی سازی Severnaya Verf در سن پترزبورگ ساخته شد. در سال 2010 ساخته شد و در سال 2014 راه اندازی شد. در پایان سال 2018 آزمایشات دریایی کارخانه را آغاز کرد که در حوزه ناوگان بالتیک و شمال انجام شد. در طی دوره آزمایش، ناوچه سه بار با سامانه موشکی کالیبر، یک شلیک موشک ضد هوایی، چهارده آتش توپ و دو شلیک با سلاح های ضد زیردریایی نیروی دریایی شلیک کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала