پسر کوچک ترامپ نیز به کرونا مبتلا شده بود

© AFP 2023 / Saul Loebپسر کوچک ترامپ نیز به کرونا مبتلا شده بود
پسر کوچک  ترامپ نیز به کرونا مبتلا شده بود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بارون 14 ساله ، پسر کوچک دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا نیز به کرونا مبتلا شده اما علائمی از این بیماری بروز نداده بود.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را ملانیا ترامپ،  بانوی اول ایالات متحده در بیانیه ای که در وب سایت کاخ سفید منتشر شده،  اعلام کرده است.

ملانیا ترامپ گفت: "خوشبختانه ، او یک نوجوان قوی است و  علائمی نشان نداد." به گفته وی ، پس از تأیید تشخیص بیماری کرونا  او و ترامپ ، تست کرونا پسرش نیز مثبت بوده است. وی توضیح داد: "تا حدی خوشحالم که همه ما همزمان این بیماری را پشت سر گذاشتیم  زیرا می توانستیم از یکدیگر مراقبت کرده و وقت خود را با هم بگذرانیم."

همسر ترامپ گفت که بعداً این نوجوان تست دیگری را برای تشخیص ویروس کرونا داد که این بار منفی بود.

ترامپ پس از مصرف پس از یک داروی ناشناخته احساس کرد سوپرمن شده! - اسپوتنیک ایران
ترامپ پس از مصرف یک داروی ناشناخته احساس کرد سوپرمن شده!

ملانیا ترامپ همچنین گفت که وی از ویروس کرونا درمان شده و نتایج تست کووید 19 وی منفی بوده است.

روز دوم اکتبر تست ویروس کووید ترامپ و ملانیا همسرش مثبت اعلام شد و بدنبال آن ترامپ در بیمارستان بستری گردید و در روز سوم مرخص شد. در تمام این مدت، او وضعیت خود را خوب ارزیابی می کرد. با این حال، هنوز هم اخباری در رسانه ها وجود داشت مبنی بر اینکه، در واقع، ترامپ مشکلات خاصی را در رابطه با ابتلا به کرونا داشته است.

دیرتر در روز 7 اکتبر  گزارش دادند که ترامپ دیگر از مصونیت در برابر کرونا برخوردار شده و دارای آنتی بادی در خون خود است و به گفته پزشک معالجش کانلی،حالش خوب است.

دیرتر اعلام شد  ترامپ به کار در دفتر بیضی شکل اقامتگاه  خود بازگشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала