ممنوعیت رفت و آمد در تهران از ساعت ۲۴ امشب به مدت چند روز

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoممنوعیت رفت و آمد در تهران از ساعت ۲۴ امشب به مدت چند روز
ممنوعیت رفت و آمد در تهران از ساعت ۲۴ امشب به مدت چند روز  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران از ممنوعیت رفت و آمد در ۵ کلانشهراین کشور از جمله تهران از ساعت ۲۴ امشب تا ظهر روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، دکتر کیانوش جهانپور درباره جزئیات اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی در 5 شهر کشور اظهار کرد: نیمی از جمعیت پروتکل‌‌های بهداشتی را رعایت کردند و نزدیک به نیمی دیگر، مسئولیت‌پذیری لازم را ندارند و با ترددهای غیر ضروری و سفرها و عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی به شیوع بیماری کووید19 در کشور دامن می‌‌زنند.

سه دلیل عدم ابتلای برخی از افراد به کرونا  - اسپوتنیک ایران
تعداد مبتلایان کرونا در جهان از 38 میلیون نفر تجاوز کرد

وی ادامه داد: با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در هفته‌‌های اخیر و افزایش موارد مرگ و میر ناشی از آن، وزارت بهداشت از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست اعمال محدودیت در تردد از مبدأ و به مقصد شهرهایی را داشت که بیماری کرونا در آن‌‌ها شیوع بیشتری دارد که با موافقت و ابلاغ ستاد کرونا، از امشب شاهد منع ورود به 5 شهر و منع خروج از آن‌‌ها خواهیم بود.

جهانپور تصریح کرد: ممنوعیت سفر با مبدأ یا مقصد شهرهای تهران، کرج، ارومیه، اصفهان و مشهد در دستور کار است و از ساعت 24 امشب، ممنوعیت سفر باید به این شهرها یا سفر از این شهرها به بیرون اعمال شود؛ این محدودیت فعلاً تا ظهر روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала