سازمان بهداشت جهانی: موج دوم کرونا در جهان وجود ندارد

© AP Photo / Anja Niedringhausسازمان بهداشت جهانی: موج دوم کرونا در جهان وجود ندارد
سازمان بهداشت جهانی: موج دوم کرونا در جهان وجود ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده سازمان بهداشت جهانی اظهار کرد: انواع و فرم های ویروس کرونا نشان می دهد که موج دوم این ویروس همه گیر وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، دوریت نیتزان مدیر منطقه ای وضعیت غیر نامترقبه سازمان بهداشت جهانی در جریان کنفرانس همه گیری ۲۰۲۰: چالش ها، راه حل ها، پیامدها، اعلام کرد: انواع و اشکال ویروس کرونا نشان می دهد که موج دوم این بیماری همه گیر وجود ندارد.

رکوردی تازه، شناسایی ۱۳۸۶۸ مبتلای جدید کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
رکوردی تازه، شناسایی ۱۳۸۶۸ مبتلای جدید کرونا در روسیه

به گفته وی: کشورهایی وجود دارند که در حال حاضر افزایش در تعداد موارد ویروس کرونا وجود دارد، اما همچنین کشورهایی هستند که کاهش آمار دارند.

نماینده سازمان بهداشت جهانی گفت: ما به طور روزانه به این وضعیت نگاه می کنیم، ما در کشورهایی که کاهش تعداد موارد عفونت وجود دارد، تحقیق می کنیم.

نیتزان خاطرنشان کرد، که به دلیل این واقعیت که فقط ۵٪ از جمعیت جهان به شدت بیمار شده اند، بسیاری از آنها نمی دانند که ویروس کرونا یک بیماری بسیار تهدید کننده است.

نیتزان افزود: اما این ۵٪ بسیار رنج می برند، گفتن آن دشوار است، زندگی آنها در معرض خطر است، اما برای آنها بسیار دشوار است.

در ۱۱ ماه مارس، سازمان بهداشت جهانی شیوع عفونت ویروس کرونا جدید کووید-۱۹ را یک بیماری همه گیر اعلام کرد.

براساس داده های سازمان بهداشت جهانی، تعداد موارد کشف شده از ویروس کرونا در سراسر جهان بیش از ۳۷ میلیون نفر بوده است. در جهان ۳۷.۱۰۹.۸۵۱ مورد آلودگی به ویروس کرونا ثبت شده است، ۱.۰۷۰.۳۵۵ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ تأیید شده در کل مدت دوره فوت کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала