10 میلیون دلار پاداش نیمکت نشینی به مسوت اوزیل

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر 10 میلیون دلار پاداش نیمکت نشینی به مسوت اوزیل
10 میلیون دلار پاداش نیمکت نشینی به مسوت اوزیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسوت اوزیل، یکی از بازیکنان برجسته لالیگا باوجود اینکه چندین ماه است برای آرسنال به میدان نرفته است، مبلغ 8 میلیون پوند (10.4 میلیون دلار) را به عنوان پاداش وفاداری از آرسنال دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مسوت اوزیل 31 ساله در فصل جاری از سوی «میکل آرتتا» در فهرست هیچکدام از بازی های توپچی‌ها قرار نگرفته و عملا از پیش از تعطیلی فوتبال به دلیل پاندمی کرونا در ماه مارس تاکنون، حتی یک دقیقه هم برای باشگاه لندنی به میدان نرفته است.

رئیس جمهور ترکیه ساقدوش مسوت اوزیل + ویدئو - اسپوتنیک ایران
رئیس جمهور ترکیه ساقدوش مسوت اوزیل + ویدئو

با این حال، این موضوع مانع از آن نشد که ستاره ترک تبار پیشین تیم ملی آلمان از پاداش وفاداری چشمگیر باشگاه محروم بماند؛ مبلغی که وی تحت مفاد قراردادی که به ارزش هفته‌ای 350 هزار پوند در سال 2018 به امضا رساند، در ماه سپتامبر به جیب زده است. قرارداد فعلی اوزیل تا تابستان سال 2021 ادامه دارد اما مرد ترک تبار تحت هدایت آرتتا به بازیکنی مطرود بدل شده است.

اوزیل که پردرآمدترین بازیکن در ورزشگاه امارات محسوب می‌شود، در ابتدای حضور آرتتا در زنجیره‌ای از بازی ها به کار گرفته شد اما به یکباره از چشم مرد اسپانیایی افتاد و به زعم بسیاری با رویکرد بازی پرفشار آرتتا سازگاری ندارد.

ستاره اسبق تیم ملی آلمان باوجود نیمکت نشینی، در جریان فصل نقل و انتقالات تابستانی، به دفعات تعهد خود را به آرسنال اعلام کرد؛ هرچند عدم انتقال وی به ناتوانی و عدم تمایل باشگاه‌ها برای تامین و پرداخت دستمزد بالای وی نیز بی‌ربط نیست.

اوزیل هفته گذشته نیز در فهرست توپچی‌ها برای دیدار این تیم در لیگ اروپا نیز قرار نگرفت و توپچی ها با کاهش زمان بازی وی دست کم می توانند هزینه‌ها و پاداش‌های مرتبط با زمان حضور وی در میادین را کاهش دهند.

مسوت اوزیل به‌تازگی و بدنبال اقدام باشگاه آرسنال مبنی بر تعدیل نماد شانس این باشگاه، مانع اخراج «جری کوی» شد و به اعلام کرد که تا زمان حضور وی در امارات، دستمزد دایناسور شانس آرسنالی‌ها را پرداخت خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала