چگونه همسر شادی باشیم +عکس

© AFP 2023 / Stringerعکس عجیب زوج چینی 11 سال قبل از آشنایی شان +عکس
عکس عجیب زوج چینی 11 سال قبل از آشنایی شان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توصیه‌هایی برای همسران به جهت داشتن زندگی شاد و سالم

به گزارش اسپوتنیک، نکته اصلی ازدواج سالم و پایدار، حفظ شادی و خوشبختی در روابط می باشد. این مهم نیست که چه چالش‌هایی در زندگی شما وجود دارد، بلکه مهم این است که شما باید برای حفظ زندگی و حتی سلامتی‌ خود شعله شادی و خنده را در ازدواج و ارتباط خود متعادل نگه‌دارید.

همانگونه که نقش زن در شادی مرد بسیار مهم می باشد، نقش مرد در شادی زن نیز با اهمیت است.
شادی زن در خانواده مساوی با شادی همه اهالی خانه می باشد که این شادی تا حد بسیار زیادی به دست مرد خانه حاصل می‌شود.
چنانچه کارهای خیلی کوچکی که چندان به چشم مردها نمی آید می‌تواند زنان را چنان شاد کند که این شادی به خود مردها نیز منتقل شود.

View this post on Instagram

A post shared by Jafari (@wealthy__mothers) on

نکته اول فراموش نکردن محبت است. این نکته بسیار حائز اهمیت است که زن‌ها تا لحظه مرگ هم منتظر نوازش و هم محبت از همسر خود هستند و از مرد خود توقع محبت دارند؛ پس اگر مردی، همسر شادی می‌خواهد از محبت کلامی مانند گفتن کلمات محبت‌آمیز، تحسین او در جمع و خلوت و بالا بردن اعتمادبه‌نفس او و محبت عملی مانند خرید هدیه، وقت گذاشتن با او، تفریح‌های دونفره و... دریغ نکند.

View this post on Instagram

A post shared by Jafari (@wealthy__mothers) on

کمک کردن در کارهای خانه و تقسیم‌ کارها تا حد زیادی می‌تواند سطح استرس را کاهش دهد و زنان را خوشحال کند.
نقش زن در شادی مرد نیز بسیار پررنگ است.
برای شاد کردن مرد زندگی خود نیازی نیست حتماً شوخ‌طبع و بذله‌گو باشید بلکه گاهی انجام کارهای موردعلاقه همسر نیز می‌تواند باعث ایجاد شادی در او شود. مثلا لباس‌هایی که همسرتان دوست دارد را بپوشید و حداقل دو بار در هفته غذاهای موردعلاقه‌اش را درست کنید.

عدم مقایسه زندگی خود با دیگران، عدم با مقایسه مرد زندگی خود با مردهای دیگر و عدم غر زدن در زندگی سبب می شود تا احساس رضایت بیشتری از زندگی کرده و مرد زندگی خود را نیز خوشحال کنید.
گاهی بی‌احترامی نسبت به خانواده یکدیگر، کنایه زدن‌ها و کوتاه نیامدن‌ها کم‌کم طرف مقابل را برای ادامه زندگی سرد می‌کند، مواظب رفتار و کلامتان باشید تا همیشه خوشبخت و شاد بمانید‌.
بسیاری از کاربران معتقدند که اتفاقات بیرونی تأثیر چندانی بر روی شاد بودن و خوشبختی ما ندارد، بلکه شادی از درون خود آدم‌ها شکل می‌گیرد. به گفته بسیاری ازکاربران چالش ها و مشکلات همیشه وجو دارد مهم این است که انتخاب کنیم تا با شادی آن ها حل و فصل کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала