گزارش و تحلیل

آقای ترامپ ایرانی ها را وادار نکن کاری کنن که تا الان نکرده اند

© REUTERS / Erin Scottآقای ترامپ ایرانی ها را وادار نکن کاری کنن که تا الان نکرده اند
آقای ترامپ ایرانی ها را وادار نکن کاری کنن که تا الان نکرده اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایرانی ها متوجه هستند همه این دست و پا زدن های آقای ترامپ به دلیل مشکلات داخلی ای است که وی با آن مواجه می باشد.

اسپوتنیک - در یکی از برنامه های رادیویی آقای ترامپ تهدید های کذایی نثار ایرانی ها کرد و از الفاظ رکیک در شان خود در قبال ایرانی ها استفاده کرد.

البته ایرانی ها متوجه هستند همه این دست و پا زدن های آقای ترامپ به دلیل مشکلات داخلی ای است که وی با آن مواجه می باشد و نزدیک شدن وی به شکست مفتضحانه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می باشد.

همه هم متوجه هستند که آقای ترامپ طبل تو خالی بیشتر نیست و بیشتر به دنبال بازی نمایش هایی است که توسط دیگران برایش نوشته شده تا بلکه آرای برخی به قول معروف لات و لوت های آمریکایی را به دست آورد چون بخوبی می داند هیچ آدم حسابی ای در آمریکا حاضر نیست به او رای دهد.

شاید هم بخواهد در این چند صباح باقیمانده رضایت خاطر عرب های خلیج فارس و اسراییلی ها را به دست بیاورد تا شاید لحظه های آخر غرق شدن اش چوب خشکی برایش بیاندازند.

تهدید ترامپ علیه ایران تکرار شد؛ کاری می کنیم که تا حالا نکردیم - اسپوتنیک ایران
تهدید ترامپ علیه ایران تکرار شد؛ کاری می کنیم که تا حالا نکردیم

از همه اینها بگذریم اما تصور اینکه ایالات متحده تسلیحات کشتار جمعی آنچنانی در اختیار دارد و وی دیگران را تهدید به استفاده از اینها می کند یک تصویر بسیار اشتباه است.

ایرانی ها هم خدایی دارند که از آنها حمایت می کند و در کنار حق ایستاده.

آیا ماجرای صحرای طبس را فراموش کرده اید؟

در هر جایی از جهان که آمریکایی ها ورود کرده اند در نهایت با شکست های مفتضحانه خارج شدند، اگر آقای ترامپ می خواهد می تواند این بار هم امتحان کند ببیند چه بلایی سرشان می آید.

ظلم و ستم هیچ وقت پایدار نیست و همه زورگویان در تاریخ بشریت به زوال می روند و اگر کرسی قدرت به کسی وفا کرده بود امروز به آقای ترامپ نمی رسید.

هزاران سال است که بسیاری تلاش کردند ایران و ایرانی ها را نابود کنند اما آنها رفتند و ایران وایرانی ها ماندند و پایدار خواهد ماند.

آقای ترامپ نباید فراموش کند که بیش از 240 پایگاه مربوط به نیروهای آمریکایی در منطقه در تیر رس ایرانی ها می باشد و ایرانی ها نشان داده اند که هیچ ابایی از هدف قرار دادن آنها ندارند و اگر می خواهد می تواند امتحان کند.

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران
توییت سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به هتاکی ترامپ علیه جمهوری اسلامی

ایرانی ها همه جایی که برای آمریکایی ها درد دارند را به خوبی رصد کرده اند و می توانند کاری کنند که فریاد بنفش کاخ سفید و ساکنین اش تا ته گیتی شنیده شود.

آقای ترامپ نباید فراموش کند که سالها است همه متحدین آمریکا با همه تسلیحات ممنوعه ای که آمریکا در اختیارشان قرار داده توان آن را ندارند حریف متحدین ایران در منطقه شوند و نمونه های بسیار با ارزش انصار الله یمن و رزمندگان فلسطینی در باریکه غزه می باشند، باریکه ای که کلا 360 کیلومتر مربع مساحت دارد و در برخی نقاط آن پنج تا شش کیلومتر بیشتر به قول نظامی ها عمق ندارد اما توانسته شبانه روز اسراییلی ها را عزا کند.

اگر مردم باریکه غزه با اسراییل که متحد شماره یک آمریکا در جهان به شمار می آید و پیشرفته ترین تسلیحات آمریکایی را در اختیار دارند اینگونه کرده اند تصور کنید که ایرانی ها می توانند چه بلایی سر آمریکایی ها بیاورند، باریکه غزه به اندازه نصف شهر تهران هم نمی شود.

ترامپ: پس از انتخابات، شرایط توافق با ایران را سخت تر می کنم - اسپوتنیک ایران
ترامپ: پس از انتخابات، شرایط توافق با ایران را سخت تر می کنم

شاید بد نباشد مشاوران آقای ترامپ به وی گوشزد کنند که ایرانی ها دهه ها هست خود را برای رویارویی با آمریکا آماده می کنند و اگر تا به حال نیروهای آمریکایی جسارت نکردند به ایرانزمین حمله کننه به این دلیل است که می دانند دلیرمردان ایرانی برای اینکه پوز آنها را به زمین بزنند لحظه شماری می کنند.

آقای ترامپ بد نیست توجه داشته باشد اگر نماد احزاب نماد فیل و الاغ است نماد ایرانی ها شیر است و تصور نکند اگر دندان های شیر را می بیند به معنای لبخند زدن شیر نمی باشد، این دندان ها برای چیز دیگری تیز شده.

البته ایرانی ها همه این رفتارها و کردارها را ثبت می کنند ولی با خوشحالی نشسته اند شرایط شما را نگاه می کند و لبخند می زند که کارتان به کجا رسیده.

امری که پر واضح است این می باشد که کم کم نفرین سلیمانی خود را نشان می دهد و جهان روزهای سیاه شما را خواهد دید.

آن روزهای سیاه الان نیست، حالا مانده.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала