گرانی‌ها و قیمت ۱۰ غذای پرطرفدار ایرانی +عکس

© Sputnikغذای سنتی ایرانی
غذای سنتی ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
غذاهای خوشمزه ایرانی که شهرت جهانی دارند هر روز گران‌تر می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران ایرانی در صفحات مختلف تصاویری از قیمت‌های رو به رشد غذاهای محبوب و پرطرفدار ایرانی منتشر می‌کنند و نسبت به گرانی‌‌ها معترض هستند.

View this post on Instagram

A post shared by تلفیقی از هنر و زیبائی (@talfighi_az_honar) on

این غذاهای ایرانی شامل فسنجان با برنج با قیمت ۱۲۴ هزار تومان، قیمه بادمجان با برنج ۸۳ هزار تومان، قرمه سبزی با برنج ۸۳ هزار تومان، آبگوشت ۷۰ هزار تومان، زرشک پلو با مرغ ۵۶ هزار تومان، کوفته تبریزی ۵۴ هزار تومان، عدس پلو ۴۷ هزار تومان، دلمه برگ‌مو ۴۴ هزار تومان، لوبیا پلو ۴۴ هزار تومان، کتلت ۳۷ هزار تومان، کوکو سبزی ۱۵ هزار تومان می‌باشند.

View this post on Instagram

A post shared by لست سکند | LastSecond.ir (@lastsecondtours) on

کاربران به شدت به گرانی‌‌ها که مواد غذایی را نیز شامل می‌شود واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند اگر یک خانواده چهار نفره بخواهد یکی از این ده غذای ذکر شده را یک بار در هفته تهیه کند ضمن اینکه بسیار گران‌تر از قیمت ذکر شده می‌شود، ممکن است حتی توانایی تهیه آن را نیز نداشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by طراح کورل دراو | CorelDraw (@emad.cdr) on

کاربران عنوان می‌کنند با توجه به افزایش بیکاری‌ها و درآمد پایین، باید وضعیت بازار سامان پیدا کند تا مردم بتوانند حداقل نیازهای ضروری خود را برطرف کنند. این کاربران بی‌توجهی به این مسائل را عامل افزایش دزدی‌ها و ناامنی‌ها در جامعه می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала