بازخوانی آهنگ‌های ایرانی توسط دختر بریتانیایی +ویدئو

اشتراک
خواندن آهنگ "بهت قول میدم" محسن یگانه توسط دختر بریتانیایی به زبان فارسی مورد توجه کاربران بسیاری در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، آهنگ پرطرفدار "بهت قول میدم" محسن یگانه که یکی از پربازدیدترین آهنگ‌های یوتیوب بوده است و توسط چند تن از خواننده‌ها و هنرمندان بازخوانی شده است، همچنان مورد توجه قرار می‌گیرد.

به دنبال انتشار آهنگ "بهت قول میدم" در یوتیوب افراد زیادی از کشورهای مختلف همچون ترکیه، عربستان، بنگلادش، هند، آلمان، آمریکا، مکزیک، نروژ، روسیه، کانادا، دانمارک، اتیوپی، آفریقای جنوبی و ... کامنت گذاشتند و عنوان کردند که بخاطر این آهنگ به زبان فارسی علاقمند شده‌اند و تمایل دارند زبان فارسی را بیاموزند.

View this post on Instagram

A post shared by POP SEDA • پاپ صدا (@popseda) on

اکنون ویدئویی از یک دختر جوان بریتانیایی به نام کاتالینا در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که این آهنگ را با لهجه شیرین خود به زبان فارسی می‌خواند و مورد تشویق بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Katalyna Peel (@katalynatp) on

کاربران ایرانی ضمن تشویق و تحسین این دختر جوان که ویدئوهای دیگری نیز از او در اینستاگرام منتشر شده است که آهنگ‌های فارسی از خوانندگان پاپ ایرانی را می‌خواند؛ عنوان می‌کنند باعث افتخار است که این چنین زبان فارسی و خواندن آهنگ‌های فارسی مورد توجه قرار می‌گیرد و معتقدند باید در نشر و آموزش زبان و فرهنگ کشور خود کوشا باشیم.

View this post on Instagram

A post shared by مزغون موزيك (@mezqoon_music) on

برخی از کاربران این آهنگ را تکرار نشدنی و متفاوت می‌دانند که این چنین مورد توجه افرادی که حتی یک کلمه فارسی نمی‌‌دانند قرار گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала