واکنش‌های کاربران به درخواست امام جمعه شهر اصفهان برای برخورد با بد حجابان +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Atta Kenareانتشار عکس‌های بی‌حجاب زنان، زاینده‌رود را خشک کرده است
انتشار عکس‌های بی‌حجاب زنان، زاینده‌رود را خشک کرده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اظهارات امام جمعه اصفهان در مورد ناامن کردن فضا برای کسانی که حجاب را در ایران رعایت نمی‌کنند، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، اظهارات یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در هفته‌ی گذشته در دیدار با مسئولان نظامی و امنیتی و درخواست برای برخورد با بدحجابی و ایجاد فضای ناامن برای کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، واکنش‌‌ها و انتقادات کاربران را به دنبال داشته است که برای بسیاری از این کاربران یادآور ماجرای اسیدپاشی به زنان در اصفهان در سال ۹۳ است.

View this post on Instagram

A post shared by Iranwire.com (@iranwire) on

بسیاری از کاربران با اشاره به ماجرای اسیدپاشی اصفهان و انتشار تصاویر قربانیان این حادثه، سخنان امام جمعه اصفهان را خشونت علیه زنان می‌دانند و عنوان می‌کنند ایشان باید منظور خود را از ناامنی بیان کنند و صراحتا اعلام کنند مشمول اسیدپاشی نیست.

View this post on Instagram

A post shared by موسسه خدمات حقوقی داتیکان (@dati_kan) on

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری نیز با اشاره به این رویداد نوشت که «در صورت ارتکاب هر گونه اقدام خودسرانه عليه زنان امام جمعه اصفهان باید پاسخگو باشد.»

View this post on Instagram

A post shared by Payam Khodabandehlu (@payam_khodabandehlu) on

برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند البته که باید برای بدحجابان ناامنی ایجاد کرد و برای دزدی و اختلاس آقازاده‌ها امنیت، تا در کمال آرامش سرمایه‌های ایران را به خارج از کشور ببرند. این کاربران خشمگین از اینکه هستند که عاملان این جنایت هنوز شناسایی نشدند.

View this post on Instagram

A post shared by خورشید ایران (@khorshiedeiran) on

به دنبال این واکنش‌ها امام جمعه اصفهان در ویدئویی نسبت به این انتقادات واکنش نشان داد و گفت که «من حتی درباره بدحجابی نگفتم. راجع به بی‌حجابی و فردی که به عمد حجاب خود را بر می‌دارد، گفتم باید ضابطین قضایی با مراعات همه مسائل قانونی و شرعی دخالت کنند.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала