ریزش یک ساختمان قدیمی در تهران که در کنار محل گودبرداری قرار داشت+ ویدیو

© Photo / Soheil Ghanbarzadehریزش یک ساختمان قدیمی در تهران که در کنار محل گودبرداری قرار داشت+ ویدیو
ریزش یک ساختمان قدیمی در تهران که در کنار محل گودبرداری قرار داشت+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران: سه یا چهار نفر در اثر ریزش یک ساختمان در تهران زیر خاک مدفون شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سیدجلال ملکی در توضیح اخبار ریزش ساختمانی در خیابان ابوذر تهران گفت: حوالی ساعت 7 صبح امروز حادثه احتمال ریزش ساختمانی در خیابان ابوذر، خیابان فلاح در منطقه 17 شهرداری تهران به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: آتش نشانان از دو ایستگاه به محل اعزام شدند. البته شب قبل هم اهالی آن محل احتمال ریزش این ساختمان را به دلیل گودبرداری اطراف آن به سازمان آتش نشانی اعلام کرده بودند که شب گذشته هم آتش نشانان به همراه عوامل شهری و انتظامی در محل حضور داشتند و اخطارهای لازم را داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: این ساختمان شب قبل تخلیه شده بود و اخطارهای لازم داده شده بود اما گویا بعد از خلوت شدن محیط 3-4 نفر از نگهبانان وارد ساختمان می شوند و در آنجا می مانند. در واقع در ضلع شرقی و غربی محله‌ای که گود برداری می شد، ساختمان های قدیمی وجود داشته که البته اخطار ریزش آنها هم داده شده بود.

وی یادآور شد: همانطور که گفتم از 7 صبح آتش نشانان در محل حضور داشتند و حوالی ساعت 9 صبح نیمی از ساختمان دو طبقه قدیمی تخریب می شود و علیرغم اینکه گفته شده بود که کسی نباید در ساختمان حضور داشته باشد گویا 3-4 نفر از نگهبانان وارد ساختمان می شوند که این موضوع را اهالی محل بعد از ریزش محل به آتش نشانان گفتند.

ملکی خاطرنشان کرد: عملیات گودبرداری به دلیل این که محل بسیار ناامن است به کندی پیش می رود و همچنان 3-4 نفر در ساختمان محبوس هستند. اخبار تکمیلی مجدد اعلام می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала