مقام ایرانی از افتتاح پروژه های طرح ملی مسکن در کشور خبر داد

© Sputnik / Arina Topolevaمقام ایرانی از افتتاح پروژه های طرح ملی مسکن در کشور خبر داد
مقام ایرانی از افتتاح پروژه های طرح ملی مسکن در کشور خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر راه ایران: برخی از واحدهای طرح ملی مسکن افتتاح می شود که بخشی از این واحدها، پروژه های مسکن مهر است که در قالب طرح ملی افتتاح خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده، معاون وزیر راه ایران با اشاره به افتتاح برخی از واحدهای طرح ملی مسکن، اظهار کرد: با حضور رییس‌جمهوری، روز اول آبان‌ماه در چهاربخش طرح‌های مسکنی از جمله اقدام ملی مسکن و همچنین واحدهای باقیمانده مسکن مهر افتتاح و بهره‌برداری خواهند شد.

مسکن نباید به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شود - اسپوتنیک ایران
مسکن نباید به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شود

وی با بیان این که واحدهای طرح ملی مسکن در چهاربخش افتتاح می‌شوند، افزود: بخش اول طرح های مسکن ملی، واحدهایی هستند که به شکل گروهی به متقاضیان واگذار شده است. بخش دوم افرادی هستند که به پروژه‌ها معرفی می‌شوند که این افراد بخشی از آورده خود را به پروژه تزریق کرده اند که با توجه به پیشرفت پروژه‌ها معرفی به متقاضیان انجام می شود.

وی با بیان این که بخش سوم افتتاح پروژه‌هایی است که در طرح  ملی مسکن تمام شده و تحویل خواهند شد، گفت: بخش چهارم نیز کلنگ زنی پروژه های جدید است که این بخش به منظور تحقق تولید مستمر مسکن، انجام می‌شود.

پیشتر و اواخر مردادماه امسال مدیرعامل شرکت عمران پرند در نشست خبری از افتتاح 1300 واحد مسکن مهر در قالب طرح ملی مسکن خبر داده و گفته بود: «در روزهای آینده حدود 1300 واحد از طرح ملی مسکن با حضور رئیس جمهوری و وزیر  راه افتتاح می شود.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала