مجروح شدن روزنامه نگاران روسی در گلوله باران در قره باغ

© AP Photo / Abbas Atilayمجروح شدن روزنامه نگاران روسی در گلوله باران در قره باغ
مجروح شدن روزنامه نگاران روسی در گلوله باران در قره باغ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با حمله مجدد به معبد اصلی در شهر قره باغ، این بار برخی روزنامه نگاران روسی مجروح شدند.

به گزارش اسپوتنیک، ضربه دیگری به معبد اصلی شهر شوشی با نام معبد کازانچتسوتس در قره باغ وارد شده است، در میان قربانیان روزنامه نگاران روسی وجود دارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، "این حمله در مکان قبلي وارد شده است، متأسفانه، تلفات جانی وجود دارد."

اظهار نظر کرملین درباره  اخبار مربوط به حضور شبه نظامیان سوری در قره باغ  - اسپوتنیک ایران
اظهار نظر کرملین درباره اخبار مربوط به حضور شبه نظامیان سوری در قره باغ

شایان ذکر است، در تاریخ 27 سپتامبر، وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد که نیروهای مسلح ارمنستان به شهرک های واقع در خط مرزی در قره باغ تیراندازی کردند، بر اساس این داده ها، تلفات غیرنظامی و نظامی وجود دارد. به گفته وزارت دفاع ارمنستان، قره باغ "تحت حملات هوایی و موشکی قرار گرفت." در ایروان گفتند که باکو "حمله ای را " به سمت قره باغ آغاز کرد. در جمهوری قره باغ کوهستانی که به رسمیت شناخته نشده است، گزارش شد که شهرکها در قره باغ ، از جمله پایتخت استپاناکرت، مورد گلوله باران قرار گرفتند، مقامات مردم را به پناهگرفتن فراخواندند و پس از آن وضعیت جنگی و بسیج عمومی در قره باغ اعلام کردند. ارمنستان نیز وضعیت جنگی و بسیج عمومی اعلام کرد.

رئیس جمهور آذربایجان برقراری وضعیت جنگی در تعدادی از شهرها و مناطق جمهوری و منع رفت و آمد در این کشور را تصویب کرد و همچنین از ایجاد بسیج جزئی خبر داد. تعدادی از کشورها از جمله فدراسیون روسیه و فرانسه طرفین را به خویشتنداری فراخواندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала