نظرسنجی: بایدن از ترامپ پیشی می گیرد

© REUTERS / JIM BOURGنظرسنجی: بایدن از ترامپ پیشی می گیرد
نظرسنجی: بایدن از ترامپ پیشی می گیرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نتایج یک نظرسنجی در امریکا جدید نشان می‌دهد که برتری جو بایدن نامزد دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در مقابل دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان به 16 رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی سراسری کانال سی‌ان‌ان که از سوی موسسه (SSRS) برگزار شده ، حاکی است که 57 درصد رای‌دهندگان احتمالی از بایدن حمایت کرده و 41 درصد نیز از ترامپ حمایت کردند.

اعلام نتیجه تست ویروس کرونای جو بایدن - اسپوتنیک ایران
اعلام نتیجه تست ویروس کرونای جو بایدن

اغلب نظرسنجی‌ها از برتری جو بایدن حکایت دارد اما دونالد ترامپ همواره خود را پیروز انتخابات آتی اعلام کرده است.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در سوم ماه نوامبر سال روان برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا و جو بایدن رقیب او در انتخابات از حزب دمکرات اولین مناظره تلویزیونی خود را در تاریخ 29 سپتمبر در شهر کلیولند اوهایو انجام دادند. دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست‌جمهوری در میامی و فلوریدا برگزار می‌شود، سومین مناظره هم در نشویل ایالت تنسی امریکا برگزار خواهد شد.

یش از این ، ترامپ گفته بود که در صورت شکست ممکن است نتایج انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرد. جو بایدن ، رقیب دموکرات ترامپ اعلام کرده بود که در اینصورت ارتش "ترامپ" را از کاخ سفید "بیرون خواهد کرد". بایدن همچنین اعلام کرده است بحث درباره اینكه ترامپ ممكن است نتایج انتخابات را به رسمیت بشناسد یا خیر ، برای انحراف افکار صورت می گیرد و ترامپ می خواهد توجه را از مشكلات ویروس كرونا و بیكاری در كشور منحرف كند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала