روحانی: سیاه‌نمایی و تخریب دولت را تعطیل کنید

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyروحانی: سیاه‌نمایی و تخریب دولت را تعطیل کنید
روحانی: سیاه‌نمایی و تخریب دولت را تعطیل کنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران اظهار داشت که ویروس کرونا در ۶ ماه نخست سال جاری به اقتصاد، صادرات و واردات این کشور فشار زیادی وارد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت اظهار داشت: درآمد غیرنفتی ما در این چند ماه ۱۳ و نیم میلیارد دلار بود که باید بیشتر از این می‌شد و امیدوارم در ۶ ماهه دوم بیشتر خواهد شد.  کرونا در ۶ ماه نخست به اقتصاد و صادرات و واردات فشار زیادی وارد کرده است، اگر پروتکل‌ها را خوب مراعات کنیم در ۶ ماه دوم بهتر خواهد شد.

واکنش روحانی به جنگ قره باغ: آوردن تروریست‌ها را به نزدیک مرزهای ایران غیرقابل قبول است - اسپوتنیک ایران
واکنش روحانی به جنگ قره باغ: آوردن تروریست‌ها به نزدیک مرزهای ایران غیرقابل قبول است

رئیس جمهور ایران تصریح کرد: خواهش می کنم اگر تحریم‌ها هم ادامه داشت، دست‌کم تا پایان کرونا از سیاه نمایی دست بردارید و سیاه نمایی‌ها را ادامه ندهیم و آن را تعطیل و تخریب دولت را تعطیل کنیم. هر چه اختلاف بیشتر شود دشمن امیدوارتر می‌شود؛ هر چه با محبت باهم صحبت کنیم و در کنار هم باشیم، عبور از شرایط بهتر خواهد بود.

روحانی افزود: اگر می خواهیم لحن تند داشته باشیم بر سر آمریکا و دشمنان باشد نه بر سر همدیگر؛ حتی امیرالمومنین (ع) در شب آخر زندگی در وصیت‌نامه خود بر اصلاح ذات بین تاکید داشتند و اینکه مردم را در کنار هم دوست کنیم و کاری کنیم میان مردم اصلاح، صلح، صفا و صمیمیت برقرار شود که این قدر مهن است که از عموم نماز و روزه بالاتر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала