چهره خبرساز بازی پرسپولیس و النصر چه کسی بود +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرسپولیس - النصر
پرسپولیس - النصر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویر ناراحتی رئیس هیئت مدیره باشگاه النصر عربستان پس از بازی پرسپولیس و النصر در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است!

به گزارش اسپوتنیک، پس از بازی دو تیم پرسپولیس و النصر، تصاویر و ویدئوهای بسیاری از ناراحتی عبدالرحمان الحلافی، از شاهزادگان سعودی و هیئت مدیره باشگاه النصر عربستان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که واکنش های فراوانی را نیز به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

کاربران ایرانی عنوان می‌کنند عبدالرحمان الحلافی با پشتیبانی‌های فراوان و هزار دوز و کلک نتوانست پیروز این رقابت شود و تمام هزینه‌ای که برای تیمش کرد به هدر رفت به همین دلیل از باخت غمگین است. برخی از این کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند اینها به شکست در مقابل ایران عادت دارند پس دلیلی برای این حجم از ناراحتی وجود ندارد.

View this post on Instagram

A post shared by maryam.red (@maryam.reddd) on

کاربرانی نیز با صداگذاری، شوخی‌های مجازی و تشبیه غم او به غم شکست عاشقی عنوان می‌کنند بهتر است او برای اینکه دچار افسردگی نشود به یک روانپزشک مراجعه کند.

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند النصر از پرسپولیس به AFC شکایت کرده است و مدعی است که چندین بازیکن این تیم مجوز حضور در مسابقات را نداشتند؛ اگر این موضوع حقیقت دارد چرا آنها را همچون عیسی آل کثیر چند ساعت قبل از بازی محروم نکردند. این کاربران خشمگین معتقدند النصر قصد دارد این پیروزی را از تیم پرسپولیس بگیرد اما هرگز موفق نخواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала