پدیده‌ی ستون خوابی در هرمزگان +ویدئو، عکس

© Sputnik / Хормозганاعلام تعداد موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان ایران
اعلام تعداد موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران فضای مجازی به ویدئوی منتشر شده با عنوان ستون خوابی پس از گور خوابی و پشت‌بام خوابی واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته تصاویر و ویدئوهایی با عنوان ستون خوابی پس از گور خوابی و پشت‌بام خوابی در ایران، در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که زندگی افراد بی‌خانمان را در بالای ستون‌های یک عمارت نیمه کاره در شهر بندرعباس شرح می‌دهد. این تصاویر موجب خشم بسیاری از کاربران شده و به دنبال آن مدیرکل ارشاد استان هرمزگان به این اتفاق واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

View this post on Instagram

. بعد از گور خوابی و پشت‌بام‌ خوابی حالا شاهد ستون خوابی هستیم!

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

وی گفت: «آنچه به‌عنوان خوابیدن افرادی در بالای ستون‌های تالار فرهنگی بندرعباس منتشر شده صحت ندارد و این افراد سارقان میلگرد و آهن‌آلات این بنا هستند. ساخت این تالار در سال ۸۶ مصوب شد و پس از مدتی عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به دلیل قرار گرفتن در حریم ۶۰ متری دریا دستور قضایی برای قلع و قمع آن صادر و عملیات اجرایی نیز متوقف شد. همچنین تاکنون ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه ملی هزینه شده و پیگیری‌های امیدوارکننده‌ای برای ادامه ساخت آن در جریان است که امیدواریم تا پایان مهرماه به نتیجه برسد.»

View this post on Instagram

آنچه در تالار فرهنگی بندرعباس رخ داده، ستون‌خواری است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: آنچه به‌عنوان خوابیدن افرادی در بالای ستون‌های تالار فرهنگی بندرعباس منتشر شده صحت ندارد و این افراد سارقان میلگرد و آهن‌آلات این بنا هستند رضا کمالی زرکانی جمعه 11مهر در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: ساخت این تالار در سال ۸۶ مصوب شد و پس از مدتی عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به دلیل قرار گرفتن در حریم ۶۰متری دریا دستور قضایی برای قلع وقمع آن صادر و عملیات اجرایی نیز متوقف شد. وی ادامه داد: تاکنون ۱۵میلیارد تومان برای این پروژه ملی هزینه شده و پیگیری‌های امیدوارکننده‌ای برای ادامه ساخت آن در جریان است که امیدواریم تا پایان مهرماه به نتیجه برسد. کمالی با تایید سرقت میلگرد و آهن‌آلات این بنای نیمه‌کاره اظهار داشت: به دلیل صدور دستور قلع و قمع از منظر قانونی بودجه و امکان گذاشتن نگهبان برای نگهداری آن وجود نداشت که همین موضوع زمینه‌ساز سرقت آهن‌آلات شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان تصریح کرد: پیش از این نامه‌نگاری‌هایی با نیروی انتظامی برای توجه بیشتر به این محل داشته‌ایم و در مراحلی برای افرادی نیز مرتبط با سرقت آهن‌آلات پرونده قضایی تشکیل شده است. وی گفت: حتی در یک مرحله فردی وابسته به یک نهاد خدمات عمومی در ارتباط با سرقت میلگردهای تالار فرهنگی شناسایی شد و با سپردن تعهد، از وی گذشت کردیم. #ستون_خواری #ستون_خوابی #بندرعباس #جزیره_نیوز @jazireehnews

A post shared by جزیره نیوز (@jazireehnews) on

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند حتی اگر این اتفاق صحت نداشته باشد مردم به ناچار دیر یا زود به این پدیده روی می‌آورند. برخی از کاربران معتقدند این موضوع ساختگی و هدف تخریب وجهه ایران می‌باشد. اما برخی دیگر عنوان می‌کنند آیا موضوع گور خوابی، پشت‌بام خوابی و سایر موارد نیز ساختگی است؟!

View this post on Instagram

A post shared by فرامرزان نیوز (@faramarzannewss) on

این کاربران بر این باورند که حقیقت دارد ایران از نظر بدبختی و فلاکت در رتبه دوم در جهان قرار دارد چراکه خود هر روز با مشکلات و شیوه ‌زندگی مردم در ایران روبرو هستند و می‌بینند که چگونه کمر مردم در زیر مشکلات، گرانی‌ها و درمان و دارو خم شده ‌است.

View this post on Instagram

A post shared by جزیره نیوز (@jazireehnews) on

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала