اصابت چندین خمپاره درگیری های قره باغ به خاک ایران

© REUTERS / Nagorno-Karabakh Military Handoutاصابت چندین خمپاره درگیری های قره باغ به خاک ایران
اصابت چندین خمپاره درگیری های قره باغ به خاک ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران از اصابت چند خمپاره و راکت به مناطق خاک این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، ابوالفضل عموئی صبح امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: تردد در مرزها همچنان همانند گذشته ادامه دارد و وضعیت مرز بیله‌سوار عادی است و یکی از اهداف این سفر این بود که تحولات اخیر در منطقه قره‌باغ بررسی شود.

خطیب زاده: گفتگوی سیاسی روش حل و فصل درگیری های قره باغ است - اسپوتنیک ایران
خطیب زاده: گفتگوی سیاسی راهی برای حل مشکل قره باغ است

وی با اشاره به این که چند خمپاره و راکت به مناطق داخل ایران اصابت کرده و منازلی آسیب‌ دیده‌اند گفت: در این راستا بازدید از شهرستان خداآفرین نیز انجام یافته و هم‌اکنون آشنایی از شرایط مرزها برای ما محرز شده تا مشکلی از لحاظ امنیتی باقی نماند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران ادامه داد: برنامه‌ریزی در راستای تأمین امنیت مرزها یک اولویت اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم تا برای دفاع از مرزها و ایجاد آسایش و آرامش در مرزها به شکل قابل قبول عمل کنیم.

شایان ذکر است که درگیری‌ های نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روز 27 سپتامبر آغاز شد. جمهوری آذربایجان اعلام کرد که نیروهای ارمنستان به سوی مناطق مسکونی مرزی این کشور حملاتی انجام داده که منجر به کشته شدن شماری غیرنظامی شده است. این در حالی است که ارمنستان جمهوری آذربایجان را متهم می کند که این منطقه را مورد حملات هوایی و موشکی قرار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала