استاندار تهران از احتمال دور کاری کارمندان پایتخت خبر داد

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehاستاندار تهران از احتمال دور کاری کارمندان خبر داد
استاندار تهران از احتمال دور کاری کارمندان خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محسنی بند پی: پیشنهاد دورکاری کارمندان پایتخت را به وزارت کشور ارسال کردیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران روز یکشنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا با اشاره به روند افزایش مراجعان و بستری‌ها در استان تهران اظهار داشت: تعطیلات هفته‌های گذشته و سفر‌ها سبب افزایش میزان شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و به ویژه استان تهران شده‌است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

آخرین وضعیت کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
آخرین وضعیت کرونا در ایران

محسنی بندپی همچنین با اشاره به کاهش فاصله گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی اعلام کرد: میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو به طور میانگین 35 درصد و در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی 55 درصد برآورد شده است که با این شرایط نیازمند اقدامات مناسب برای کاهش فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

وی اضافه کرد: نظارت بر فعالیت اصناف و پاساژ‌ها باید تشدید شود، چون برخی از آن‌ها دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند، ضمن اینکه در این زمینه تصمیم‌ها باید طولانی مدت در نظر گرفته شود تا اثربخشی لازم را داشته باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: این پیشنهاد‌ها و همچنین مواردی همچون اعمال جریمه برای مسافرت‌های غیرضروری را به ستاد ملی کرونا و وزارت کشور اعلام می‌کنیم تا بتوانیم شرایط تهران به درستی مدیریت کنیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала