حرکات عجیب تعدادی از افراد ظاهراً هوادار استقلال علیه پرسپولیس

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / حرکات عجیب تعدادی از افراد ظاهراً هوادار استقلال علیه پرسپولیس
حرکات عجیب تعدادی از افراد ظاهراً هوادار استقلال علیه پرسپولیس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از ظهر دیروز عده ای از طرفداران منتسب به استقلال به پیج اینستاگرام AFC رفته و با مطرح کردن ماجرای بدهی پرسپولیس به برانکو و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم خواستار محرومیت پرسپولیس شده‌اند!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام نیوز، در آستانه بازی پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اتفاقات عجیبی افتاده که می‌تواند به ضرر پرسپولیس باشد. از ظهر دیروز عده ای از طرفداران منتسب به استقلال به پیج اینستاگرام AFC رفته و با مطرح کردن ماجرای بدهی پرسپولیس به برانکو و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم خواستار محرومیت پرسپولیس شده‌اند! موضوعی که در این ماجرا مطرح شده این است که پرسپولیس بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی 7 بازیکن جدید جذب کرده است! این اتفاق در حالی رخ داده که قرارداد همه بازیکنان جدید پرسپولیس قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم ثبت شده. اگر فکر می کنید موضوع کوچک بوده و اصلا نباید مورد توجه قرار می گرفت اشتباه می‌کنید! حضور این عده از طرفداران در پیج AFC به قدری زیاد بوده که فدراسیون فوتبال ایران ناچار شده در این باره یک بیانیه کوتاه روی سایتش منتشر کند!

وعده پاداش میلیاردی عربستان برای شکست پرسپولیس - اسپوتنیک ایران
وعده پاداش میلیاردی عربستان برای شکست پرسپولیس

 سایت فدراسیون فوتبال نوشته: «بر این اساس و پیرو اخبار كذب منتشره توسط برخي از حاشيه سازان به اطلاع می رساند رای مربوط به پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس، روز 12 آگوست به باشگاه و فدراسیون ابلاغ و باشگاه پرسپولیس از آن تاریخ یک ماه فرصت داشته است بدهی خود به وی را پرداخت و رسید پرداختی را برای فیفا و فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال نماید. با توجه به عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، از تاریخ ۱۲ سپتامبر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به مدت یک فصل بسته خواهد ماند. بدیهی است به محض پرداخت بدهی توسط باشگاه و ارسال اسناد مثبته، پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز خواهد شد. گفتنی است، تمام نقل و انتقالات پرسپولیس در بازه زمانی تعیین شده و قبل از تاریخ ۱۲ سپتامبر صورت گرفته است.»

 اما این همه ماجرا نیست! حاشیه سازان با جعل یک استوری به نام یحیی گل محمدی سعی کرده‌اند در آستانه بازی با النصر جو اردوی این تیم را متشنج کنند! در این استوری نوشته شده: «فردا آخرین بازی هست که هدایت تیم محبوبمو به عهده دارم. با شرای فعلی امکان ادامه همکاری وجود نداره. «به امید سربلندی پرسپولیس» باور کردن این که یک سرمربی شب قبل از مهمترین بازی تیمش چنین متنی را منتشر کند بسیار سخت است. یحیی قطعا چنین کاری نکرده اما انتشار این استوری جعلی قطعا بخشی از هواداران پرسپولیس را نگران کرده است. مشخص نیست هدف این حاشیه سازان از به راه انداختن چنین جنجال‌هایی چیست!

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала