ابتلای ۲ نماینده دیگر مجلس ایران به کرونا

© Photo / IRNAابتلای ۲ نماینده دیگر مجلس ایران به کرونا
ابتلای ۲ نماینده دیگر مجلس ایران به کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی ایران به نوع جدید ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، نتیجه تست کرونای مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و هم چنین عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مثبت اعلام شده است.

پس از ورود ویروس کرونا به ایران برخی از نمایندگان مجلس نیز به این ویروس مبتلا شده اند که تعداد مبتلایان در بین آنها، این روزها به نحو چشمگیری افزایش یافته است به صورتی که طی هفته‌های اخیر چندین نماینده مجلس به ویروس کرونا مبتلا شدند.

ترامپ و همسرش به کرونا مبتلا شدند - اسپوتنیک ایران
ترامپ و همسرش به کرونا مبتلا شدند

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز جمعه 11 مهر 99 درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در ایران گفت: طی 24 ساعت گذشته 3552 بیمار جدید شناسایی و آمار مبتلایان به 464 هزار و 596 نفر رسیده است.

به  گفته سخنگوی وزارت بهداشت ایران، استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала