مادر راکی و آرزوی مرگ در خواب +عکس

© Sputnik / Alexey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Открытие выставки картин Сильвестра Сталлоне в Русском музее
Открытие выставки картин Сильвестра Сталлоне в Русском музее - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحقق آرزوی مادر سیلوستر استالونه در سن ۹۸ سالگی!

به گزارش اسپوتنیک، ژاکلین فرانسیس استالونه ملقب به جکی استالونه که به تازگی دار فانی را در سن ۹۸ سالگی وداع گفت، یک ستاره‌شناس آمریکایی، رقصنده سابق و کشتی‌گیر بود. او مادرسیلوستر استالونه بازیگر آمریکایی معروف به راکی و آهنگساز فرانک استالونه بود .

View this post on Instagram

A post shared by اخبار و حواشی هنرمندان (@celebrity_mahboob) on

سیلوستر استالونه در مورد او چنین گفته است که "جکی یک زن موفق بود. او هر روز ورزش می‌کرد. سرشار از شجاعت و نترس بود. او همانطور که دلش میخواست در خواب جان خود را از دست داده است و دوست نداشتن اینچنین مادری سخت است. من ساعت‌ها در مورد دهه‌های ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ و جنگ جهانی دوم از او می‌پرسیدم و او برایم مثل درس تاریخ بود. ذهن تیزی داشت که تا لحظه مرگ همچنان قوی مانده بود."

View this post on Instagram

A post shared by Sylvester Stallone 🌎 (@allstallone) on

گفته شده است که جکی انواع عمل های زیبایی را امتحان کرده بود اما با وجود سن زیاد هنوز هم علاقه داشت که تناسب بدنی اش را حفظ کند و برای همین تمرینات سخت بدنسازی را زیر نظر نوه 20 ساله اش انجام می داد و به نظر می رسید این تمارین سخت او را خسته نمی کند.

View this post on Instagram

A post shared by Jacqueline Stallone (@officialjackiestallone) on

بسیاری از کاربران درگذشت مادر راکی را تسلیت گفته و برای شادی روح او دعا کردند. عده ای از کاربران معتقدند که همین که پسران موفقی تربیت کرده یعنی انسان موفقی بوده است‌. بعضی از کاربران نیز معتقدند که فقط یک پسر می تواند از مادر فالگیر خود اینچنین تعریف کند. گروهی از کاربران نیز عنوان کردند که از اینکه یک زن تا سن ۹۸ سالگی به خودش رسیده و به اندام و سلامتی خود اهمیت می داده است بسیار خوشحالند و او را قابل تحسین نامیدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала