آمادگی چین برای سرنگونی پهپاد آمریکایی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آمادگی چین برای سرنگونی پهپاد آمریکایی
آمادگی چین برای سرنگونی پهپاد آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چین آماده سرنگونی هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی است. آیا جنگی در آستانه رخ دادن است؟

به گزارش اسپوتنیک، پکن از رزمایش اخیر نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام خشمگین شد. سربازان شرکت کننده در مانورها هواپیماهای بدون سرنشین را بر روی نقشه چین نشان می دهند. ماسکها برداشته شده اند - دشمن احتمالی شناسایی شده است. اکنون جمهوری خلق چین آشکارا تهدید به سرنگونی هواپیماهای آمریکایی می کند. رادیو اسپوتنیک در برنامه‌ای تحلیلی به این موضوع پرداخته است.

چین حمله به پایگاه هوایی آمریکا در جزیره گوام را شبیه سازی کرد+ویدئو - اسپوتنیک ایران
چین حمله به پایگاه هوایی آمریکا در جزیره گوام را شبیه سازی کرد+ویدئو

مردم چین از مطالب منتشر شده اخیر در مجله نظامی آمریکایی Air Force خشمگین شده اند. این نشریه، با تشریح تمرینات دریایی در اقیانوس آرام، خاطر نشان كرد كه هواپیماهای بدون سرنشین MQ-9 Reaper در آنها مشاركت داشتند. سربازان و پرسنل نظامی که در مانورها شرکت داشته‌اند به وضوح تصویر یک پهباد هجومی را که بر روی نقشه چین قرار گرفته است نشان می دهند. خودبزرگ بینی نیروی هوایی ایالات متحده آشکار می شود زیرا چین را به دشمن فرضی هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل می کند. اما همانطور که تحلیلگران تأکید می کنند، چین در صورت لزوم به راحتی می تواند چنین هواپیماهایی را سرنگون کند.

از زمان جنگ ویتنام تاکنون در ایالات متحده از ماکت‌ها و نمادهای چینی در تمرینات استفاده نشده بود. اکنون از آنها برای بیدار کردن تصورات مردم و ایجاد تصویری از جنگ بین چین و ایالات متحده استفاده شده است و تشدید خصومت متقابل بین جوامع چینی و آمریکایی را موجب  می‌شود. این مطلب را پورتال InoSMI با ترجمه ای از مقاله چینی  Huangqiu Shibao منتشر کرده است. ، به تشدید خصومت متقابل بین جوامع چینی و آمریکایی تهدید می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала