واکنش کرملین به جلوه های جدید "فرهنگ سیاسی" آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کرملین به جلوه های جدید "فرهنگ سیاسی" آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ
واکنش کرملین به جلوه های جدید فرهنگ سیاسی آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
كرملین نمی خواهد در مورد مناظره نامزدهای ریاست جمهوری آمریكا اظهارنظر كند اما نمی تواند به جلوه های جدید "فرهنگ سیاسی" در این رویداد بی اعتنا مانده و به آن توجه نشان ندهد .

 به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهور فدراسیون روسیه روز چهارشنبه در دیدار با خبرنگاران در واکنش به اظهارات جوزف بایدن، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از طرف حزب دموکرات  که رهبر کشورش  دونالد ترامپ را "سگ پوتین" خواند، اعلام کرد.

بایدن روسیه را دشمن آمریکا خواند - اسپوتنیک ایران
بایدن روسیه را دشمن آمریکا خواند

به گفته پسکوف ، روسیه ، مانند کل جهانیان ، روند مبارزات انتخاباتی را در ایالات متحده تماشا می کند و نمی تواند نسبت به این موضوع بی تفاوت بماند ، زیرا سخن بر سر یکی از بزرگترین قدرت ها و اقتصادها در جهان است.

سخنگوی رئیس جمهور فدراسیون روسیه البته ، ما شاهد جلوه های جدیدی از فرهنگ سیاسی ، فرهنگ انتخابات در ایالات متحده هستیم. ما نمی خواهیم در این مورد اظهار نظر کرده و این پدیده را ارزیابی کنیم ، زیرا این موضوع بلافاصله به عنوان نوعی تلاش برای دخالت تلقی خواهد شد.

سخنگوی كرملین تأكید كرد روسیه هیچگاه در امور داخلی آمریکا دخالت نکرده ، دخالت نمی کند و قصد ندارد دخالت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала