افسوس کلینتون از به کار نبردن عبارت "خفه شو" برای ترامپ

© Sputnik / Nikita Shohovافسوس کلینتون از به کار نبردن عبارت "خفه شو" برای ترامپ
افسوس کلینتون از به کار نبردن عبارت خفه شو برای ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیلاری کلینتون از به کار نبردن عبارت "خفه شو" در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده خطاب به دونالد ترامپ، ابراز تاسف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جیل فیلیپوویچ، نویسنده فمینیست در واکنش به اولین مناظره تلویزیونی دونالد ترامپ و جو بایدن، دو نامزد حزب جمهوری‌خواه و دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: "خفه می‌شوی مرد" جمله شاخص شب مناظره بود. حالا واقعا برای هیلاری کلینتون احساس تاسف می‌ کنم چون می‌دانم که او می‌خواست این جمله را خطاب به ترامپ بگوید ولی نتوانست.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا یک احمق است - اسپوتنیک ایران
جو بایدن: رئیس جمهور آمریکا یک احمق است

هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در پاسخ به توئیت فیلیپوویچ نوشت: نمی‌توانی تصور کنی چقدر.

لازم به ذکر است که جو بایدن در نخستین مناظره سه شنبه شب به وقت آمریکا خطاب به دونالد ترامپ، پس از آنکه رئیس جمهور فعلی ایالات متحده اجازه حرف زدن به او را نداد، گفت: خفه می‌شوی، مرد؟ این رفتارت واقعا به دور از شان ریاست جمهوری است.

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در ۳ نوامبر ۲۰۲۰ برای انتخاب رئیس‌جمهور آمریکا و معاون او برگزار خواهد شد. این انتخابات پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است. برنده این انتخابات در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ کارش را آغاز می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала