مربی بدنسازی جدید تیم فوتبال دورتمند آلمان +عکس

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر داور ایرانی مسابقه فوتبال تیم های آلمان و شیلی در جام کنفدراسیون ها
داور ایرانی مسابقه فوتبال تیم های آلمان و شیلی در جام کنفدراسیون ها  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توافق باشگاه دورتموند با دختر دونده تیم ملی آلمان واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه دورتموند به تازگی با آلیشیا اشمیت، دختر دونده تیم ملی آلمان، به توافق رسیده تا او بخشی از کار‌های بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم را به عهده بگیرد.

View this post on Instagram

A post shared by رسانه طرفداری (@tarafdaricom) on

آلیشیا در شرایطی به این سمت رسیده که مدت‌ها است به عنوان یکی از دونده‌های مشهور در دنیای دوومیدانی آلمان مشغول است. گفته شده است که بیشتر شهرت او به خاطر فعالیت‌های او در دنیای مد و مدلینگ است. آلیشیا۲۱ سال سن دارد و چندی پیش در قالب تیم ۴ در ۴۰۰ متر زنان آلمان در رده سنی زیر ۲۱ سال توانست در رقابت‌های اروپایی مدال نقره را به دست بیاورد. ماده تخصصی او در دوومیدانی ۴۰۰ متر است.

View this post on Instagram

A post shared by futball⚽️ Bartar 🔥 (@futball_bartar) on

انتخاب آلیشیا که به عنوان مدل مطرحی که در آلمان شناخته شده است باعث شده کاربران فضای مجازی برای بازیکنان دورتموند جوک‌های عجیبی و غریبی بسازند. البته ناگفته نماند که هواداران تیم فوتبال منچستر یونایند هم پایشان به این داستان باز شده است. یونایتد مدت‌ها است دنبال جذب جیدون سانچو، ستاره دورتموند است و حالا هواداران یونایتد نوشته اند با ورود مربی بدنساز تازه، بعید است جیدون سانچو بخواهد از دورتموند جدا شود.
عده ای از کاربران اشاهره به این موضوع دارند که اسپانسر باشگاه دورتموند با آلیشیا یکی است و هر دو با غول آلمانی یعنی پوما طرف قرارداد هستند. به گفته این دسته از کاربران، به نظر می‌رسد این همکاری بیش از هرچیز دیگری، دستاوری تجاری برای این برند آلمانی و البته باشگاه دورتموند داشته باشد.

View this post on Instagram

A post shared by فوتبال〽️بدنسازی فوتبال 〽️ (@milaaadi) on

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که حالا فهمیدید که چرا بازیکنان تیم دورتموند این تیم رو ترک نمی کنند و چرا همه دوست دارند به تیم دورتموند بروند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала