تروریست ها در حال آماده سازی برای حمله با استفاده از مواد سمی هستند

© Photo / SANAتروریست ها در حال آماده سازی برای حمله با استفاده از مواد سمی هستند
تروریست ها در حال آماده سازی برای حمله با استفاده از مواد سمی هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرکز آشتی طرف های متخاصم اعلام کرد: ستیزه جویان در سوریه در حال تلاش برای آماده سازی تحریکات با استفاده از مواد سمی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، دریادار الکساندر گرینکویچ معاون رئیس مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه، در جلسه توجیهی گفت: تروریست ها قصد دارند تحریکاتی را با استفاده از مواد سمی در شهرک های استانهای ادلب و حلب سوریه سازماندهی کنند.

زمینه سازی برای متهم کردن دولت سوریه به استفاده از مواد شیمیایی  - اسپوتنیک ایران
زمینه سازی برای متهم کردن دولت سوریه به استفاده از مواد شیمیایی

وی گفت: مرکز آشتی طرفهای متخاصم روسیه اطلاعاتی در مورد تلاش دیگر شبه نظامیان گروههای مسلح غیرقانونی برای سازماندهی تحریکات با استفاده از مواد سمی در قسمت جنوبی منطقه کاهش تنش ادلب دریافت کرده است.

گرینکویچ خاطرنشان کرد: تروریست ها قصد دارند حملات خود را به شهرک های بیتارون (استان حلب) و بداما (استان ادلب) با مهمات با مواد سمی انجام دهند تا نیروهای دولت سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان متهم کنند.

این دریادار افزود: مرکز آشتی روسیه از فرماندهان گروه های مسلح غیرقانونی می خواهد که تحریکات مسلحانه را کنار بگذارند و راه حل مسالمت آمیز اوضاع را در مناطق تحت کنترل خود در پیش بگیرند.

گرینکویچ همچنین گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بمب گذاری توسط تشکیلات مسلح غیرقانونی تحت کنترل ترکیه ثبت نشده است.

وی خاطر نشان ساخت: همزمان، دو گلوله باران از شهرک های عين القنطره (استان لاذقیه) و جوباس (استان ادلب) از مواضع سازمان تروریستی جبهه النصره (ممنوع در روسیه) ثبت شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала