توییتر ریانووستی را تحریم کرد

© Photo / Pixabay/Photo Mixتوییتر ریانووستی را تحریم کرد
توییتر ریانووستی را تحریم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه اجتماعی آمریکایی «توییتر» حساب کاربری «ریانووستی» را از جستجوگر حذف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه اجتماعی آمریکایی «توییتر»، ریانووستی را تحریم کرد و به این ترتیب با اقدام دیگری جهت کنترل میدان اطلاعاتی روسیه سانسور را شدت بخشید و حساب کاربری «ریانووستی» را از جستجوگر حذف کرد

کاربرانی که قبلا از آژانس خبری «ریانووستی» استفاده نکرده اند، حالا نمی توانند آن را نه در روسیه و نه در دیگر کشورها بیابند.  قبلا توییتر به همین ترتیب در قبال «ار تی» و « اسپوتنیک» عمل کرده بود.

واکنش سیمونیان به حمله به روزنامه نگاران روسیه در آمریکا - اسپوتنیک ایران
واکنش سیمونیان درباره حمله به روزنامه نگاران روسیه در آمریکا

دفتر مطبوعاتی «راسیا سوودنیا» در این خصوص اعلام کرد:« اینگونه اقدام توییتر را سانسور رسانه‌ای تلقی می کنیم که قانون اساسی روسیه آن را ممنوع می داند.  شبکه اجتماعی نامبرده پاسخ سوالات ما در این باره را نمی دهد و هیچگونه توضیحی ارائه نمی کند.

این در حالی است که چنین امری در رابطه با «صدای آمریکا» و «رادیو آزادی» مشاهده نکردیم. اما در حساب کاربری شخصی مارگاریتا سیمونیان علامت «نشریه دولتی» وجود دارد. این هم نوعی نشانه عدالت و تساوی حقوق است و البته « آزادی بیان» واقعی و صحیح که بدون آن  نمی شود. خواهشمندیم این پست خطاب به «کمیته نظارت روسیه» تلقی شود».

در ماه اوت ریاست سرویس نامبرده اعلام کرد که حساب های کاربری تحت کنترل حکومت را نشانه‌گذاری خواهد کرد. اما این امر تمام رسانه ها را دربرنمی گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала