انتقاد تند نماینده مجلس ایران از حسن روحانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / انتقاد تند نماینده مجلس ایران از حسن روحانی
انتقاد تند نماینده مجلس ایران از حسن روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: با نشستن درون کاخ نمی ‌توان دولت را اداره کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ابولفضل ابوترابی، نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ایران اظهار داشت:‌ سبک مدیریتی دولت مردم را عصبانی کرده است و نمی ‌توان با نشستن درون کاخ سعدآباد کشور را مدیریت کرد.

روحانی: مردم بخاطر مشکلات کاخ سفید را نفرین کنند - اسپوتنیک ایران
روحانی: مردم بخاطر مشکلات، کاخ سفید را نفرین کنند

وی افزود:‌ در همین ایام کرونا رئیس‌جمهور فرانسه به لبنان سفر می‌کند ولی رئیس‌جمهور ما حاضر نیست به مجلس آمده و بین مردم برود، و تلاش می‌کند از درون کاخ مدیریت کند کارها انجام نمی‌شود. در حالی که رئیس قوه مجریه باید اجرا کننده بوده و بسیار فعال باشد. این در حالی است که در چند هفته اخیر رئیس مجلس به خوزستان سفر کرده و رئیس قوه قضائیه به چهارمحال و بختیاری.

نماینده نجف‌آباد در مجلس ایران گفت: در همین چند هفته اخیر وزیر خارجه سوئیس به ایران آمده و به چند استان ایران رفته و به مجلس می‌آید ولی رئیس جمهور ما فقط در کاخ سکنی گزیده است در حالی که همین سبک مدیریت، ‌مردم ایران را نابود می‌کند.

ابوترابی اظهار داشت:‌ سبک مدیریت روحانی مردم را از انقلاب و کشور زده می‌کند و وقتی ما اتفاقات حوزه خودرو و گرانی‌های اخیر در بازار را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که رئیس‌جمهور حال بررسی میدانی را ندارد و از درون کاخ بیرون نمی‌آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала