ماجرای غم‌انگیز برنامه شاد در ایران +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Josh Edelsonحذف اپلیکیشن های ایرانی از آپ استور اپل
حذف اپلیکیشن های ایرانی از آپ استور اپل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با وجود وعده‌های وزارت آموزش و پرورش مبنی بر رفع مشکلات اپلیکیشن شاد همچنان گزارش‌هایی از اختلالات و کندی عملکرد این نرم‌افزار در سراسر ایران منتشر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود اینکه نزدیک به یک ماه از رونمایی نسخه جدید نرم‌افزار شاد می‌گذرد اما این برنامه همچنان ایراداتی دارد و برخلاف اینکه ۱۱ میلیلون نفر در شاد ثبت‌نام کردند کمتر کسی از این برنامه استفاده می‌کند و برخی از معلمان عنوان می‌کنند که بنابر مصلحت در شبکه شاد حاضر شده‌اند و برای تعامل با دانش‌آموزان از واتس آپ استفاده می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

بسیاری از کاربران مخالف تدریس در فضای مجازی هستند و معتقدند این روش به دلایلی چون کندی سرعت اینترنت که امکان ارسال و دانلود فایل‌‌های درسی را با مشکل روبرو می‌کند، نداشتن گوشی‌های هوشمند، عدم آگاهی از نحوه‌ی استفاده از این برنامه و این قبیل مشکلات، فعالیت آسان و مفید در شاد را دشوار کرده است؛ ضمن اینکه ایرادات این سامانه به این زودی برطرف نخواهد شد و دانش‌آموزان از روال عادی آموزش باز می‌مانند.

View this post on Instagram

A post shared by سیمابین (@simabeen) on

برخی از کاربران نیز معتقدند نه تنها دانش‌آموزان بلکه بسیاری از معلمان نیز از این نرم‌افزار صدمه ‌می‌بینند چراکه با مشکلات همیشگی اینترنت در ایران، آموزش مجازی برای دانش‌آموزان و معلمان به سختی ممکن است.

View this post on Instagram

A post shared by شاد برنامه ای برای دانش آموزان (@barnamehshad) on

برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند تنها شادی که از دولت ایران نصیب‌مان شد همین برنامه شاد بود که غالبا از آن اعلام نارضایتی می‌کنند و برخلاف نامش موجبات افسردگی خانواده‌ها را فراهم کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала