آخرین وضعیت ویروس کرونا در جهان

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آخرین وضعیت ویروس کرونا در جهان
آخرین وضعیت ویروس کرونا در جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس آمار جهانی، از مجموع تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تاکنون ۲۳ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۹۸ نفر بهبود پیدا کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس آخرین داده های جهانی سایت worldometer تا صبح امروز ۳۲ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۱۴۷ نفر در جهان به ویروس"کووید-۱۹" مبتلا گشته ‌اند که از این تعداد، ۹۸۷ هزار و ۸۱۵ نفر جان باختند.

کرونا ویروس در لندن - اسپوتنیک ایران
بریتانیا از نظر موارد ابتلا به ویروس کرونا رکورد زد

آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۵ هزار و ۹۶۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به رقم ۷ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۵۱۶ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۷ هزار و ۵۳۸ آمریکایی مبتلا به کووید-۱۹ در این کشور جان باخته اند.

هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸۶ هزار و ۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۵۷۰ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۹۲ هزار و ۳۱۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

برزیل به ‌‌عنوان سومین کشور مبتلا به کرونا در جهان با افزایش ۳۲ هزار و ۱۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۹۰۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۹ هزار و ۸۸۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

روسیه، کلمبیا، پرو، مکزیک و اسپانیا نیز به ‌ترتیب با ۱ ‌میلیون و ۱۲۸ هزار و ۸۳۶ نفر، ۷۹۰ هزار و ۸۲۳ نفر، ۷۸۸ هزار و ۹۳۰ نفر، ۷۱۵ هزار  و ۴۵۷ نفر و ۷۰۴ هزار و ۲۰۹ نفر مبتلا در رده‌ های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۶۷۸ هزار و ۲۶۶ نفر و آفریقای جنوبی با ۶۶۷ هزار و ۴۹ نفر مبتلا در رده ‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

تعداد بهبودیافتگان نیز در کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ‌‌ترتیب با ۴ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۱۶۴ نفر، ۴ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۷۵ نفر و ۴ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۸۹ مورد در رده ‌های اول تا سوم قرار می گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала