جمعیت، دونالد ترامپ و همسرش را هو کردند + ویدئو

© REUTERS / Kevin Lamarqueجمعیت دونالد ترامپ و همسرش را هو کردند + ویدئو
جمعیت دونالد ترامپ و همسرش را هو کردند + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ و همسرش برای ادای احترام به قاضی فقید روت بادر گینسبورگ وارد شدند اما توسط جمعیت هو شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ديلي ميل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش، ملانیا ترامپ بانوی اول ایالات متحده امريکا، در مراسمی که در دادگاه عالی این کشور برگزار شد، جایی که این زوج برای ادای احترام به قاضی فقید روت بادر گینسبورگ وارد شدند، توسط جمعیت هو شد.

وقتی زوج ترامپ در بالای پله های تابوت گینسبورگ که با پرچم آمریکا پوشیده شده بود حضور پيدا کردند، جمعيت فریاد زدند: "به آرزوی او احترام بگذارید". این عبارت اشاره به آرزوی مرگ قاضی است که می خواست جانشین ترامپ به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر معرفی شود.

گینسبورگ توسط بیل کلینتون رئیس جمهور 42 ایالات متحده به دیوان عالی کشور معرفی شد و به عنوان رهبر جناح لیبرال در دادگاه شناخته شد. پیش از مرگ وی در دیوان عالی کشور ، محافظه کاران برتری داشتند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار است روز 3 نوامبر برگزار شود. در کمتر از دو ماه باقی‌مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شرکت‌های نظرسنجی فعالانه نظر رای‌دهندگان را برای پیش‌بینی نتیجه انتخابات ثبت می‌کنند. از ابتدای سال میلادی جاری جو بایدن در اغلب نظرسنجی‌های ملی از دونالد ترامپ پیش بوده و در برخی نظرسنجی‌ها با اختلاف بیش از  10 درصد وی را پشت سر گذاشته است.

گرچه نظرسنجی‌های ملی در آمریکا راهنمای خوبی برای نشان دادن میزان محبوبیت یک نامزد انتخاباتی در سراسر این کشور هستند، اما لزوماً روش خوبی برای پیش‌بینی نتیجه انتخابات محسوب نمی‌شوند. نتیجه انتخابات سال 2016 آمریکا موید این مطلب است و با وجود این که «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در نظرسنجی‌ها در مقابل ترامپ جلو بود، نتیجه را به او واگذار کرد و از ورود دوباره به کاخ سفید اینبار به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا بازبماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала