الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه ایران + عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه ایران + عکس
الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه ایران + عکس   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار تنگسیری اعلام نمود که پهپادهای جدید در ایران با شعاع پرواز بیش از 200 کیلومتر، توانایی حمل 4 موشک و انجام ماموریت در همه شرایط آب و هوایی را دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنيم، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در سخنرانی خود گفت: با الحاق این پهپاد‌ها تمام ماموریت‌های نیروی دریایی سپاه، زیرپوشش پهپاد‌های بومی ایرانی قرار می‌گیرد. رصد و پایش همه تحرکات دریایی هم با این پهپاد‌ها رهگیری می‌شود.

سپاه برای نخستین بار تصاویر ارسال شده توسط ماهواره نور را منتشر نمود + عکس - اسپوتنیک ایران
سپاه برای نخستین بار تصاویر ارسال شده توسط ماهواره نور را منتشر نمود + عکس

سردار تنگسیری با بیان اینکه پهپاد‌های الحاق شده کاملا بومی‌ و به دست متخصصان سازمان صنایع هوایی ایران ساخته شده است، افزود: سه فروند از این پهپاد برای نخستین بار رونمایی شده ‌و قابلیت انجام ماموریت از روی شناور برای اهداف مورد نظر دارد.

وی با بیان اینکه این پهپاد‌ها شامل پهپاد عمود پرواز سپهر، شهاب 2 و عمود پرواز هدهد چهار است، تصریح کرد: پهپاد مهاجر شش نیز با دقت بالا در دریا و ساحل، از دیگر پهپاد‌های است که صبح امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شد.

سردار تنگسیری اعلام نمود که  پهپادهای جدید در ایران با شعاع پرواز بیش از 200 کیلومتر، توانایی حمل 4 موشک و انجام ماموریت در همه شرایط آب و هوایی را دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала