جزئیات مرگ سه کودک بر اثر مسمومیت در گیلان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جزئیات مرگ سه کودک بر اثر مسمومیت در گیلان
جزئیات مرگ سه کودک بر اثر مسمومیت در گیلان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان مرکز استان گیلان در خصوص جان باختن سه کودک خردسال در آستانه ‌اشرفیه بر اثر مسمومیت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به مسمومیت منجر به مرگ سه دختر بچه در آستانه‌ اشرفیه اظهار کرد: متأسفانه سه نونهال دختر هشت، ۹ و ۱۲ ساله که در همسایگی یکدیگر در روستای داخل پایین از توابع بخش مرکزی آستانه ‌اشرفیه زندگی می‌کردند براثر مسمومیت جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به بد حال شدن دختر بچه هشت ساله پیش از انتقال به بیمارستان گفت: این کودک موضوع خوردن قرص را با خانواده‌ اش در میان گذاشته بودکه بااعلام دو کودک دیگر به خوردن قرص هر سه به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت منتقل شدند که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست می‌دهند.

​دادستان مرکز استان گیلان با تأکید بر اینکه در تحقیقات اولیه نوع قرص‌های مصرفی کودکان که باعث مسمومیت آنان شده را قرص برنج اعلام و افزود: با توجه به انتقال هر سه کودک به بیمارستان ۱۷ شهریور در رشت، بازپرس ویژه قتل، برای بررسی ابعاد موضوع با حضور پزشکان متخصص در بیمارستان حضور پیدا کرد.

وی با اشاره به اظهارات خانواده کودکان متوفی بیان کرد: تحقیقات اولیه از برخی اعضای خانواده کودکان و مطلعین نیز حکایت از مصرف قرص برنج دارد که تحقیقات قضایی ادامه دارد و برای اعلام نظر قطعی در علت نامه فوت منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала