اطلاعات روسیه در مورد حضور نظامیان غربی در لیبی

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر اطلاعات روسیه در مورد حضور نظامیان غربی در لیبی
اطلاعات روسیه در مورد حضور نظامیان غربی در لیبی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان ملل از اطلاعاتی می‌گوید که نشان دهنده حضور مزدوران کشورهای غربی در لیبی است.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد گفت: " روسیه اطلاعاتی در مورد حضور پرسنل نظامی غربی و شرکهای نظامی خصوصی در لیبی دارد.

پیش از این، رسانه های غربی بارها و بارها نشریاتی را درباره گزارش های محرمانه گروهی از متخصصان کمیته تحریم شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد لیبی منتشر کردند که ادعا می کرد کارمندان PMC واگنر و همچنین برخی دیگر از شرکت ها در این کشور حضور دارند و از نیروهای خلیفه حفتر پشتیبانی می کنند.

پیش از این، رسانه های غربی بارها و بارها مطالبی را درباره گزارش های محرمانه گروهی از متخصصان کمیته تحریم شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد لیبی منتشر کردند که ادعا می کرد مزدوران شرکت واگنر و همچنین برخی دیگر از شرکت ها در این کشور حضور دارند و از نیروهای خلیفه حفتر پشتیبانی می کنند.  

نبنزیا گفت: "شهروندان کشورهای غربی نیز در گزارش ها ظاهر می شوند و همکاران غربی ما اساساً در مورد این موارد سکوت می کنند."

وی افزود: "ما اطلاعاتی در مورد حضور پرسنل نظامی غربی و شرکت های نظامی خصوصی در لیبی داریم. آنها درگیر شناسایی، تأمین سلاح برای گروه های مختلف لیبی و آموزش آنها، حفاظت از امکانات متعلق به کشورهای غربی و شرکت ها، جذب و اعزام مزدوران به لیبی هستند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала