مصاحبه رئیس جمهور سابق ایران با رادیوی ضد انقلاب اسلامی +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمود احمدی نژاد با مصاحبه با رادیو فردا، دوباره خود را سوژه کاربران فضای مجازی کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، محمود احمدینژاد رئیس جمهور سابق ایران این روزها هر کاری را برای دیده شدن مجدد خود انجام می دهد، این‌بار با مصاحبه با رسانه ای ضد انقلاب به نام رادیو فردا خود را سوژه کاربران شبکه های اجتماعی کرده است. گفته شده است که رادیو فردا از جمله رسانه های حامی تحریم ایران و فشار حداکثری ترامپ علیه ایران است.

View this post on Instagram

A post shared by سعید رمضانی (@saeed__ramezanii5893) on

احمدی نژاد در بخشی از مصاحبه خود با مجری رادیو فردا، گلناز اسفندیاری درباره علت نامه نوشتن به ولیعهد سعودی بدون اشاره به جنایات آل‌سعود و کشتن کودکان توسط او گفته است که هر انسانی می تواند در جهت صلح و دوستی و امنیت تلاش کند و به وظیفه‌ انسانی خود عمل می کند.
View this post on Instagram

A post shared by هنرمندان ورزش اجتماعی سیاسی (@mowjonline) on

محمود احمدی نژاد در این مصاحبه در مورد فیلتر توئیتر ادعا کرده است که در ایران فیلتر به آن معنا وجود ندارد چرا که آنان که فیلتر را انجام می دهند خود فیلترشکن می فروشند و همه در توئیتر هستند فقط هزینه اضافی پرداخت می کنند.
View this post on Instagram

A post shared by 📡بی آنتن همینجاست (@bianten1) on

او همچنین درباره عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری خود گفته است که از حرف ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری خود پشیمان نیستم.
View this post on Instagram

A post shared by دیدبان ایران🇮🇷 (@didbane.iran) on

رئیس جمهور سابق ایران در مورد انتخابات آمریکا و رئیس جمهور شدن یکی از کاندیدا گفته است که برای او فرقی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور شود چرا که جزو مسائل داخلی این کشور است. به گفته او سیاست های خارجی آمریکا به ایران مربوط است که با تغییر رئیس جمهور در ماهیت آن اتفاقی نمی افتد.
View this post on Instagram

A post shared by velayat (@72.313rah) on

او همچنین در مورد حصر خانگی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی ادعا کرده است که با زندانی و حصر خانگی همه افراد مخالف است و موافق خشونت های انجام شده در سال 88 نبوده است.
بسیاری از کاربران نسبت به مصاحبه محمود احمدی نژاد واکنش نشان دادند. عده ای از کاربران معتقدند که احمدی نژاد برای دیده شدن هر کاری را انجام می دهد ولو اینکه به دشمنان ایران بگوید که موفق باشند. به گفته آنها، آرزوی موفقیت کردن برای دشمنان ایران اصلا امری عادی نیست.
عده ای دیگر از کاربران در مقابل معتقدند که احمدی نژاد موضع درستی گرفته است و حرف های او خوب بوده است و یاز به همچین مصاحبه ای با دشمنان ایران بوده است. عده دیگری از کاربران عنوان کردند که احمدی نژاد با مصاحبه‌اش به رسانه‌ای که دست در جیب دشمنان قسم خورده‌ ایران دارد، وجاهت بخشید. به گفته این دسته از کاربران، او با این کار خود به مجری برنامه رادیو فردا، گلناز اسفندیاری، که از براندازان سلطنت طلب است، رسمیت داد. بعضی از کاربران نیز معتقدند که اینقدر به رئیس جمهور سابق ایران گفتند که در دوران ریاست جمهوری خود روابط خارجی ضعیفی داشتی که در حال جبران گذشته خود است و امیدواریم فقط به خبرگزاری بی بی سی نرود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала