روسیه: اظهارات آمريکا در مورد بازگشت تحریم ها عليه ایران غیرقانونی است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: اظهارات آمريکا در مورد بازگشت تحریم ها عليه ایرانی غیرقانونی است
روسیه: اظهارات آمريکا در مورد بازگشت تحریم ها عليه ایرانی غیرقانونی است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت از اظهارات ایالات متحده در مورد بازگشت تحریم های شورای امنیت علیه ایران را مورد انتقاد قرار داد.

پکن: زمان مسخره بازی آمریکا علیه ایران تمام شده - اسپوتنیک ایران
پکن: زمان مسخره بازی آمریکا علیه ایران تمام شده
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل، نامه ای به دبیرکل سازمان آنتونیو گوترش و نماینده دائم نیجريه عبدو ابری، رئیس شورای امنیت ارسال کرد و اظهارات ایالات متحده در مورد بازگشت تحریم های شورای امنیت علیه ایران را مورد انتقاد قرار داد. این گزارش توسط دیمیتری پولیانسکی ، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در توییتر منتشر شد.

دیمیتری پولیانسکی در توئیتر خود نوشت: "من نظر روسيه را در مورد اظهارات طرف آمریکایی که ادعا می کند مکانیزم احیای [تحریم های ضد ایرانی] را که به منظور <...> قطعنامه 2231. شورای امنیت سازمان ملل متحد راه اندازی شده است" را بيان کنم. آمريکا در سال 2018 از برجام و قطعنامه 2231 خارج شد، بنابراین هرگونه حق استفاده از ابزارهای ایجاد شده اين قطعنامه را از دست داد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала