مشخص شدن مبدا بسته سمی ارسالی برای ترامپ

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر مشخص شدن مبدا بسته سمی ارسالی برای ترامپ
مشخص شدن مبدا بسته سمی ارسالی برای ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا مبدا بسته حاوی سم رایسین، ارسال شده برای دونالد ترامپ را اعلام نمود.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس بیانیه پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا بسته حاوی سم قوی رایسین ممکن است از این کشور برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده ارسال شده باشد.

 کاخ سفید  - اسپوتنیک ایران
ارسال بسته سمی برای ترامپ

سی‌ان‌ان روز گذشته با استناد به دو منبع در سازمان‌های اجرای قانون ایالات متحده گزارش داد که سم قوی رایسین در بسته‌ای که برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ارسال شده بود، پیدا شده است. بنا به اعلام این کانال خبری وجود سم توسط دو آزمایش انجام شده توسط سازمان‌های اجرای قانون آمریکا تایید شده است.

در بیانیه پلیس کانادا که توسط کانال سی‌بی‌سی منتشر شد آمده است: پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا تأیید می‌کند که درخواست کمک از اف‌بی‌آی در رابطه با بسته مشکوکی که به کاخ سفید ارسال شده است، دریافت کرده است ... اطلاعات اولیه به دست آمده در طول تحقیقات نشان می‌دهد که این بسته از کانادا نشات گرفته است.

رایسین ماده‌ای بسیار سمی می‌باشد که حتی مقدار اندکی از آن به اندازه چند دانه نمک خوراکی می‌تواند انسان بالغ را از پای درآورد. اثر این سم که از گیاه کرچک تهیه می‌شود، هزار برابر بیشتر از سیانور است. به‌طور کلی این ماده به شکل گرد سفید رنگ بوده و در صورتی که به غبار تبدیل شود و وارد آب یا غذا گردد، غیرقابل تشخیص است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала