عقیم ‌سازی گوشی هوشمند به روش ایرانی +ویدئو، عکس

© Flickr / Maurizio Pesceگوشی اندروید بخریم یا آیفون؟
گوشی اندروید بخریم یا آیفون؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناس خبرساز فضای مجازی بار دیگر با آموزش عقیم سازی گوشی هوشمند مورد انتقاد کاربران در رسانه‌های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، روح الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی که پیش‌تر در برنامه‌ی صدا و سیمای ایران ماجرای بارداری یک دختر نوجوان با دو گیگ اینترنت رایگان را مطرح کرده بود این بار عقیم سازی گوشی‌های هوشمند را با حذف تمامی شبکه‌های اجتماعی از گوشی را آموزش داد و عنوان کرد برای عقیم سازی گوشی باید هر بخشی را که نمی‌خواهید از آن استفاده کنید از مدار خارج کنید. این موضوع با بازتاب‌های فراوان در رسانه‌های اجتماعی همراه شد.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

مصطفی فقیهی، روزنامه‌ نگار، در واکنش به این صحبت‌ها چنین نوشته است: «در تازه‌ترین اتفاق نمکین این روزهای پرتنش کشورمان و شاید از باب «ادخال‌السرور فی قلوب المومنین»، از سوی «اعقل العقلا، افضل الفضلا، سلطان العلما فی البر و البحر، خورشید الفضلا فی الشرق و الغرب و مدبر الفیلسوفین من المفاخر و سیدنا و مولانا» جناب پروفسور! «خالق بارداری ۲ گیگ اینترنت»، از نظریه‌ی مشعشع «عقیم سازی گوشی هوشمند»، بعنوان جدیدترین شیوه مبارزه با مخاطرات فضای مجازی رونمایی شد!»

View this post on Instagram

A post shared by مصطفی فقیهی (@mosfaghihi) on

کاربران بسیاری اظهار تعجب می‌کنند و عنوان می‌کنند نمی‌توانند باور کنند این صحبت‌ها حقیقت باشد و آن را یک شوخی می‌پندارند. همچنین عنوان می‌کنند اگر قرار باشد از امکانات گوشی استفاده نکنیم چرا گوشی هوشمند بخریم؟! برخی از کاربران عنوان می‌کنند با این حساب گوشی نوکیا ۱۱۰۰ دست بگیرم که بهتر است، اما راه ساده‌تر این است که روی گوشی کاندوم بکشیم.

View this post on Instagram

A post shared by حَمیدقاٰسِمے | Hamid Ghasemi (@hamidghasemi.artwork) on

جمعی از کاربران معتقدند این موضوع جدیدی برای حواس پرتی مردم از گرانی‌هاست اما برخی دیگر گفته‌های مومن نسب را مطالب علمی خوبی می‌دانند و عنوان می‌کنند بخاطر یک حرف اشتباه نباید همه‌ی صحبت‌های او را زیر سوال ببریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала