شمخانی: سقوط پهپادهای ترامپ ادامه دارد

CC BY 4.0 / TASNIM NEWS AGENCY / شمخانی: سقوط پهپادهای ترامپ ادامه دارد
شمخانی: سقوط پهپادهای ترامپ ادامه دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اظهار داشت که "با مقاومت فعال ملت ایران سقوط پهپادهای رئیس جمهور آمریکا" ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نوشت: سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک در خلیج فارس، دومینوی سرنگونی پهپادهای مجازی آمریکا شامل پشتیبانی از اغتشاشات داخلی، تداوم محدودیت های تسلیحاتی و بازگرداندن تحریم های اقتصادی را رقم زد.

شمخانی در ادامه افزود: با مقاومت فعال ملت ایران سقوط پهپادهای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ادامه دارد.

​گفتنی است پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشته بود که "براساس گزارش‌های رسانه‌ای، ایران احتمالا در حال نقشه یک ترور یا حمله‌ دیگری علیه ایالات متحده" برای تلافی ترور سردار قاسم سلیمانی است. ترامپ افزود: هر حمله توسط ایران، به هر شکلی، علیه ایالات متحده، با یک حمله به ایران با قدرت هزار برابر بزرگتر مواجه خواهد شد.

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا در واکنش به گزارشی مطرح شد که چند منبع خبری ایالات متحده از جمله فاکس‌نیوز، پولیتیکو و واشنگتن اگزمینر به نقل از منابع ناشناس ایالات متحده نوشتند که "ایران به تلافی حمله پهپادی‌ آمریکا در اوائل سال‌ جاری میلادی که به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی سپاه قدس منتهی شد، در حال آماده شدن براى ترور لانا مارکس، سفیر ایالات متحده در آفریقای جنوبی است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала