صحبت‌های جنجالی کارشناس تلویزیون ایران که اختلاس را دزدی نمی داند +ویدئو

© Photo / Public relations center of Federal Security Serviceدزدان مسلح در ایران در پوشش کارمندان وزارت بهداشت دست به دزدی زدند
دزدان مسلح در ایران در پوشش کارمندان وزارت بهداشت دست به دزدی زدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناس تلویزیون ایران: اختلاس دزدی نیست و ایران کشوری اسلامی نیست!

به گزارش اسپوتنیک، در برنامه‌ای که در صدا و سیمای ملی ایران از شبکه سه پخش شده است، کارشناس صدا و سیما با صحبت های خود جنجال آفرید. این کارشناس تلویزیون در پاسخ به این سئوال که آیا در قانون اسلامی نباید دست دزد را قطع کرد پس چرا اینهمه اختلاسگر در ایران وجود دارد، معتقد است که اختلاس دزدی نیست.

View this post on Instagram

A post shared by ladan.no (@ladan_000_no) on

این کارشناس همچنین اعلام کرد که ایران کشوری اسلامی نیست و بسمت اسلامی‌شدن در حرکت است چرا که اگر اسلامی باشد، پس حکومت امام زمان برای چه باید تشکیل شود.
بسیاری از کاربران نسبت به صحبت های این کارشناس واکنش نشان دادند. عده ای از کاربران معتقدند که این صحبت‌های کارشناس نوعی توجیه و فرار رو به جلو است چرا که حکومت ایران اسلامی است و باید تمام قوانین اسلامی بصورت یکسان برای همه اجرا شود.

View this post on Instagram

A post shared by pegah.tousi (@pegah.tousi) on

اما بعضی از کاربران عنوان کردند که از نظر حقوقی این حرف کارشناس که اختلاس دزدی نیست، درست است. به گفته این دسته از کاربران، از نظر قانونی، اختلاس، کلاهبرداری و خیانت جرائم محسوب می شوند و سرقت در دسته دیگری قرار دارد لذا مجازات‌های آنان با هم متفاوت است. گروه اول مادام‌العمر از استخدام دولتی محروم می شوند اما سارقان پس از مدتی رفع سابقه می شوند.
بعضی از کاربران عنوان کردند که شنیده اند که در آخرالزمان عده‌ای حرام خدا را حلال و حلال خدا را حرام می کنند و شاهد از غیب رسید چرا که افراد هم عقیده او، اختلاسگر و فراری هستند. به گفته آنها این کارشناس تلاش می کند تا مفاهیم را تغییر دهد.
بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که این برشی از صحبت‌های کارشناس است و باید تا پایان حرف های او را شنید و سپس قضاوت کرد.
گروهی از کاربران معتقدند که اگر دست دزد را باید قطع کرد، اختلاسگر را باید اعدام کرد چرا که از همه مردم به نوعی دزدی کرده و حق آنان را خورده است که حق الناس آن قابل بازگشت و جبران نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала