ولایتی: دول وابسته حاشیه خلیج فارس امید پوچ بر هیچ بسته‌اند

© AP Photo / Ebrahim Norooziولایتی: دول وابسته حاشیه خلیج فارس امید پوچ بر هیچ بسته‌اند
ولایتی: دول وابسته حاشیه خلیج فارس امید پوچ بر هیچ بسته‌اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور رهبر ایران، فلسطین را "کلیدی ترین و محوری‌ترین مسئله جهان اسلام" دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، علی اکبر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در سیزدهمین نشست فوق العاده این مجمع که از طریق ارتباط تصویری با صاحب نظران حدود ۵۰ کشور اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: فلسطین، قبله اول مسلمین طی هفتاد سال اخیر و کلیدی ترین و محوری‌ترین مسئله جهان اسلام است.

 مقام ایرانی: امارات و بحرین در سیرک ترامپ بازی می کنند - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی: امارات و بحرین در سیرک ترامپ بازی می کنند

مشاور رهبر ایران در امور بین الملل در تبیین اهداف برگزاری این نشست فوق العاده، تصریح کرد: پیرو اقدام نادرست و بسیار مضر سران امارات و بحرین در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، موج مخالفت‌ها در سراسر جهان اسلام علیه این اقدام برخاست. مجمع جهانی بیداری اسلامی وظیفه خود می‌داند که در این باره اقدامی کند و به درخواست بسیاری افراد دلسوز و صاحب نظر، نشست فوق العاده شورای عالی بیداری اسلامی تشکیل خواهد شد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی بیان داشت : برخی دول وابسته حاشیه خلیج فارس به جای تکیه به وعده های الهی، وحدت کلمه، اراده‌های مردمی و ظرفیت های بی‌بدیل جهان اسلام امید پوچ بر هیچ بسته اند و خانه ای بر روی آب بنا کرده اند، به گونه‌ای که هم هزینه و هم پیامدهای این سازش و عادی سازی خفت بار را باید از سرمایه‌ های ملی و معنوی کشورهایشان پرداخت نمایند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала