ترامپ از دشوارترین رویداد در دوره ریاست جمهوری خود سخن گفت

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ از دشوارترین رویداد در دوره ریاست جمهوری خود سخن گفت
ترامپ از دشوارترین رویداد در دوره ریاست جمهوری خود سخن گفت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه 16 سپتامبر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ABC اعتراف کرد همه گیری ویروس کرونا سخت ترین لحظه در دوره ریاست جمهوری وی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، رهبر آمریکا ضمن صحبت درباره دشوارترین رویداد در دوره ریاست جمهوری خود گفت: "بدون شک این تمام چیزهای در رابطه با کووید 19 یا همانطور که من آن را می نامم،  ویروس چینی بود زیرا قبلا همه چیزها  خیلی خوب پیش می رفت. این بسیار دشوار بود. " اعتراف کرد.

ترامپ خاطرنشان کرد که به لطف این بیماری همه گیر ، او متوجه شد که زندگی انسان تا چه اندازه شکننده است زیرا وی شخصاً شش نفری را که بر اثر عفونت ویروس کرونا فوت کردند،  می شناخت.

"آنها افراد نیرومندی بودند و به طور ناگهانی فوت کردند. آنها رفته اند و این تقصیر آنها نیست این تقصیر کشور بود که می توانست جلوی مرگ آن را بگیرد. "

وعده ترامپ درباره دستیابی آمریکا به واکسن کرونا - اسپوتنیک ایران
وعده ترامپ درباره دستیابی آمریکا به واکسن کرونا

یادآور می شود ترامپ در تاریخ 2 سپتامبر اعلام کرده بود چین به طور عمدی از انتشار اطلاعات واقعی در مورد تعداد جان باختگان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جلوگیری می کند. به نظر وی اکنون چین دوران سختی را پشت سر می گذارد و خسارات ناشی از همه گیری کرونا بسیار بیشتر از آن است كه مردم فکر می کنند.

رئیس جمهور ایالات متحده بارها و بارها تکرار کرده است که وی چین را مسئول شیوع اپیدمی ویروس کرونا می داند و این را دلیل عصبانیت روزافزون خود از چین خواند.

بعلاوه ، رهبر آمریكا چین را مقصر افزایش بیكاری در كشور خود می داند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала