محبوبیت باشگاه های فیتنس همراه با رقص در ایران همچنان ادامه دارد +ویدئو

© Photo / NASAبرگزاری اولین مجلس رقص شبانه در حالت بی وزنی در جهان + فیلم
برگزاری اولین مجلس رقص شبانه در حالت بی وزنی در جهان + فیلم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوهای رقص ایرانی و گروهی آقایان در باشگاهی در ایران همچنان دست به دست می چرخد!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئوی رقص زومبا توسط آقایان در باشگاهی در ایران در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرده است. حال همان گروه از آقایان اقدام به رقص دسته جمعی کردند که دوباره مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by دابسمش تیوب | Dubsmash_Tube (@dubsmash_tube) on

آقایان این باشگاه به صورت منظم و با موزیکی شاد به صورت گروهی رقص ایرانی انجام می دهند که به دلیل انرژی مثبت زیادی که به کاربران منتقل کردند، مورد توجه قرار گرفتند. البته بعضی از کاربران نیز نسبت به آنان انتقاد کردند.

بسیاری از کاربران معتقدند که فقط رقص برای بانوان نیست و رقص آقایان هم می تواند همان قدر زیبا و پر انرژی باشد و حال آدم را خوب کند. اما گروه منتقدان معتقدند که این افراد احتمالا هم پولدار هستند و هم بیکار که دل شادی دارند و به جای کار کردن در شرایط سخت، کار بانوان یعنی رقص را انجام می دهند. عده‌ای دیگر از کاربران عنوان کردند که متوجه این مطلب نمی شوند که چرا رقص و شادی به این اندازه در ایران عجیب شده است و برای آقایان قبیح شناخته می شود. به گفته این دسته از کاربران، رقص همان ورزش است که با شادی انجام می شود و متعلق به گروه خاصی از جامعه نیست و هر چه مشکلات بیشتر می شود نیاز به شادی نیز بیشتر احساس می گردد.

View this post on Instagram

A post shared by Mohamadreza Alavi (@mohamadrezaa_alavii) on

 بعضی از کاربران نیز گفته اند که نمی دانستند در ایران هم کلاس رقص برای آقایان وجود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала