ترامپ: آمریکا بدنبال صلح بدون خونریزی در خاورمیانه است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: آمریکا دنبال صلح بدون خونریزی در خاورمیانه است
ترامپ: آمریکا دنبال صلح بدون خونریزی در خاورمیانه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده در حال ایجاد صلح در خاورمیانه بدون ریختن خون روی شن و ماسه است.

به گزارش اسپوتنیک،  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  طی نشستی در شبکه تلویزیونی "ای بی سی" گفت: ایالات متحده از راه مسالمت آمیز و بدون از دست دادن نیروهای نظامی خود به دنبال صلح در خاورمیانه است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: به جای صحبت در مورد جنگ، به آنچه امروز دست یافته ایم، نگاه كنید. ما برای صلح در خاورمیانه تلاش می کنیم و بدون این که سربازان جوان خود را از دست بدهیم برای آن تلاش می کنیم.

ادعای ترامپ در خصوص پیوستن عربستان به صلح با اسرائیل - اسپوتنیک ایران
ترامپ: عربستان به روند صلح با اسرائیل می پیوندد

وی یادآور شد که تحت رهبری او بود که خارج کردن نیروهای این کشور از عراق و افغانستان انجام شد.

ترامپ گفت: من نیروهای خود را از افغانستان و عراق بیرون می کشم. ما تقریباً همه جا را ترک کرده ایم و به من گفتند، شما برای جنگ تلاش می کنید. اما کره شمالی را ببینید، همه چیز به همان شکل باقی مانده است من با کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی کنار می آیم، اما آنها گفتند که جنگ رخ خواهد داد. اگر این حوادث در زمان باراک اوباما و یا هیلاری کلینتون بود، شاید یک جنگ رخ می داد، شاید حتی یک جنگ هسته ای با کره شمالی.

شایان ذکر است که شب گذشته در واشنگتن، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و وزیران امور خارجه امارات متحده عربی و بحرین توافق نامه هایی را برای عادی سازی روابط امضا کردند. ترامپ قبل از امضای آن ابراز اطمینان کرد که این توافق نامه ها پایه ای برای صلح جامع در خاورمیانه خواهند بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала