صدای پای سلطان کره در بازار ایران +ویدئو، عکس

© Flickr / amirButter
Butter - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کشف انبار بزرگ کره‌های احتکار شده در تهران و دستگیری سلطان کره.

به گزارش اسپوتنیک، سردار محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی سردخانه‌ای در شهریار و کشف ۳۲ تن کره بسته‌بندی احتکار شده خبر داد و گفته است که این کره‌ها مربوط به یکی از کارخانجات بزرگ تولیدکننده محصولات لبنی استان است که ارزش ریالی کره احتکار شده بیش از ۱۴.۴ میلیارد ریال است و پرونده این کالای توقیف شده در حال تکمیل برای ارسال به اداره تعزیرات است.

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف، عنوان می‌کنند قطعا پای سلطان بی‌قانونی و مافیا بازی در میان است نه تنها یک شخص خاص. این کاربران برخورد بسیاری جدی را یکی از راهکارهای ممانعت از احتکار و دخالت دلالان در بازار ایران می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by توئیت گرام (@tweet_geram) on

کاربرانی با کنایه به دستگیری سلاطین قبلی در ایران، عنوان می‌کنند ایران در تولید سلاطین خودکفا شده است اما آیا دستگیری سلطان سکه، خودرو، خانه، دلار و مابقی سلاطین تاثیری در کنترل بازار داشته که دستگیری سلطان کره کارساز باشد؟! این کاربران بر این باورند دستگیری سلطان کره به افزایش قیمت کره کمک خواهد کرد و نه به کنترل و یا کاهش قیمت آن.

View this post on Instagram

A post shared by فردیس بند (@fardisband) on

برخی از این کاربران نیز عنوان می‌کنند حالا که سلطان کره هم دستگیر شد ای کاش سلطان وعده نیز دستگیر شود تا یک ملت از دست او نجات پیدا کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала